🙄Megmondjuk?🙄

999 82 8
                                    

Ne haragudjatok amiért egy ideig nem volt rész. Sok dolgom volt, sulikezdés meg ilyen hülyeségek. Megvan az 1K megtekintés!!! Irtózatosan köszönöm srácok!!❤❤❤😍🏐 Nézzétek meg a vidit! Tsukishima imádlak! Akkor jöjjön a folytatás!

Reggel... Milyen szép szó. Egyben jelenti az újrakezdést, egy másik pillanat eljöttét és számomra azt hogy BASZDMEG! MESZTELENÜL FEKSZEM EGY MÁSIK FIÚVAL EGY ÁGYBAN. Igen igen megtettük. Bár nem úgy történt ez az egész ahogy eredetileg tervezve volt. Volt benne pár apró bökkenő. Összegezve ezeket:
- Fáj az alfelem. Este is már sajgott.
- Állandóan megzavart Tsukishima anyukája telefonon.
- Fingom se volt mit kelett volna csinálnom. Nem néztem utána ilyen dolgoknak. (A colos legalább tudta)
- Bekapcsolva maradt a sütő tegnap (hiába kapcsoltuk ki a tűzhelyet, a sütő nem úgy gondolta), ezért bekapcsolt a tűzjelző és majdnem ránk rontottak a tűzoltók.

Egy kicsit fáradt voltam de azért felkaptam magamra egy köntöst és lementem a konyhába hogy a "picikémnek" legyen reggelie. Rohadtul nem tudtam hogy mikor,hol,hogyan,mit mondjak el neki kettőnkkel kapcsolatban. Ő már valott nekem. Sajna fogalmam se volt ,hogy pontosan mit érzek iránta. Szerelem, barátság vagy egyszerüen csak birom. Nagyon szerettem azokat a dolgokat amiket tett velem az éjjel (😏),de nem tudtam hogy ez elég e ahhoz ,hogy szerelemnek nevezhessem. Nem is volt csak barát, túlságosan jól éreztem magam vele. Nem értem.
Amikor elkészültem a reggelivel a kezembe vettem a telefonom, lehuppantam a kanapéra és felnéztem a netre. Rákerestem valami nyálas csajos oldalra ,hogy megnézzem milyen tanácsokat ad nekem ezzel kapcsolatban. Kb 10p keresgélés után kiderült rólam ,hogy Zordon lennék az Oroszlánkirályból ,ha Disney karakter lennék, hogy a csillagjegyem szerint még sok lehetőség rejlik bennem, és megtanultam a 10 legegyértelműbb utalást arra hogy valakinek tetszem. (Lefeküdt velem és szerelmet valott annak ellenére ,hogy azonos nemüek vagyunk? Hallooo Google!)
Éppen az utolsó elötti kérdésnél tartottam abban hogy "hány éves vagyok valójában" amikor Tsukishima álmos szemmel egyszál alsógatyában csoszogott a konyha felé.
- Jó reggelt!
- Reggelt! - Hogy aludtál?
- Egész jól.
- Gyere reggelizzünk! - mosolyogtam rá.
Lassan odabandukolt az asztalhoz, megdörzsölte karikás szemeit és a Kócos lehuppant a székre, amin tegnap este néztem őt pont ugyanígy. Hamar megeszegettük az általam kreált étket. Ennek körülbelül a betonnal egyezett meg a szilárdsága de bő nyállal nagy nehezen lecsúztak azok a rizsgolyók. Miután mindketten átöltöztünk elindultunk a suli felé. Kezdődik az ünnepély, de Tsukishima mindenképp akart beszélni előtte a csapattal.
Összehívtuk a srácokat és mindenki a portán várt ránk. Mindenki az egyenruhájában sorakozott. Lassan odaléptünk a kiváncsian pillogó röplabda klubhoz.
-Sziasztoook!! - üvöltött Hinata és odaszaladt a 188cm-eshez és belebokszolt a mellkasába. -Tsukishima! Mi az amit el akartál mondani nekünk, annyira kiváncsi vagyok. Na na mond már Tsu-ki-shi-ma!
-Ha befognád a pofád talán kezdeném is. - nézett lenézően a kis vörösre.
Kageyama erre csak odébbtolta a pasiát és egyenesen Tsukishimához lépett. Azt a nézést míg élek nem felejtem el. Szűkre szorult a szeme, közben mosolygott és vándorolt tekintete a Colos két szeme között.
- Mit mondtál?
- Elég szánalmas. Hinata nem tudja megvédeni magát ezért te, Király sietsz a segitségére? Nem illik hozzád ez a szerep Démon! - gyúnyolódott fejhangon.
- Tsukishima most fejezd be!- lépett oda Daichi fogva a fejét - Ennoshita te pedig fogd le Kageyamát mert itt fogja szétszedni az iskolát az ünnepség előtt. És ti? Mit akartatok mondani? - nézett ránk.
Tsukishima megfogta a kezem, összekulcsolta a sajátjával és megmutatta a csapatnak. Az a reakció...

Nélküled nem az igazi.. (TsukkiNoya) Haikyuu fanfiction.         Where stories live. Discover now