😲Felelsz vagy mersz?😲

949 78 5
                                    

A sulis karácsony után mindenki hazament én Tsukishimával elindultam a buli helyszíne felé. Mikor beléptünk a házba a Négyszemű nekinyomott a falnak, becsukta az ajtót maga mögött és mélyen a szemembe nézett.
-Nishinoya-san - kezdte es megölelt - annyira ügyes voltál!! Írtózatosan büszke vagyok rád elmondhatatlanul. - lassan eltávolodott tőlem és egy csókot nyomott ajkaimra, majd egy puszit adott a homlokomra és elment hogy előkészítse a házat a bulihoz. Én teljesen vörös arccal és megdermedve álltam az előszoba falához dölve.
A ház már majdnem teljesen fel volt díszitve és már csak a rágcsák hiányoztak az asztalról. Tsukkishima felhíva a pizzériát és rendelt 12 db-ot a finom,meleg olasz csemegéből. Mikor fél kilenc felé járt az idő már minden készen állt a vendégek fogadására.
Hamarosan meg is érkeztek a többiek. Elöszőr Suga(mama) és Daichi, teljesen pontosan, aztán Ennoshita érkezett Naritával és Kinoshitával. Egyszer csak hatalmas dobogást hallottunk és valami tuc-tuc zene vette körbe a házat. Aztán egy ajtó csapódás és a vállán egy hangszóróval megérkezett Tanaka.
-Ryuuuuuu! - ugrottam a nyakába - ugye hoztál piát?
- Úgy ismersz te engem mint aki nem hozna? - nézett rám amolyan "azért ennyire hülye nem vagyok" nézéssel.
Hamarosan Hinata és Kageyama is megjöttek (persze kézenfogva 🙂) aztán mikor Asahi is betoppant kezdődött a buli. Sugáék Tanaka és Ennoshita ellen sörpongoztak, Tsukkishima meg szaladgált a többiek után hogy ne legyen semmi baj a házzal.
-Hol van Yamaguchi? - kérdeztem mikor feltűnt a cserenyitó hiánya.
-Biztos mindjárt jön - nyugtatott Tsukkoshima és elhívott táncolni.
-Aki elöször nekimegy a másiknak annak innia kell!! - ordított Tanaka aki a hangvételéből itélve elvesztette a sör-pongot, és a nappali közepére ugrott tácolni. Mi többiek követtük a példáját és felkaptunk egy-egy pohár sört majd elindultunk a "parkett" felé. Mivel Asahi alapból sem annyira jól táncol és elég nagy ember, ezért állandóan nekiment mindenkinek és ezért neki is és mindenki akinek nekiment innia kelett. Egy idő után ezek a véletlenek teljesen szándékosak lettek és már arra ment ki az egész hogy kit itassunk tovább. Ebbe a zűrzavarba érkezett meg a kis Szeplős. Ő legendásan nem iszik ezért hiába magyaráztuk el a "szabályokat" és hívtuk őt táncolni ő inkább leült a konyha asztalhoz és nézett minket.
Hamarosan úgy tartotta kedvem hogy felálljak az asztalra és hiába vertem le minden cuccot semmi sem tángoríthatott el a célomtól.
-MINDENKI FIGYELEM!! TE IS HINATA!! RYUU NE HÁNYJ BELE A VIRÁGBA KÖSZI!! KI.... AKAR.. FELELSZ VAGY ....(itt hirtelen nem jutott eszembe a játék neve) JA IGEN..MERSZT?
-Felőlemmm jöhet Noya-san! - kiáltott vissza Ryuu.

Hamar körbe ültünk és húztunk egy kalapból hogy ki kezdjen.
Tsukkishima kihúzta a kezébe akadt papír fecnit és hangosan felolvasta: Yamaguchi. Az egyetlen józan ember a házban gondolkodott egy kicsit, majd Ennoshita felé fordult.
-Felelsz vagy mersz?
-Felelek.
-Mi az a titkod amit soha senkinek nem mondtál el? -huuuuuuuztunk bele a kérdésbe.
-hmm..- sóhajtott nagyot majd tűzpirosan nehezen kinyögte - szerelm.. szerelmes vagyok Yukie-ba. A Fukurodani menedzserébe.
-MIIIII- néztünk egymásra
-Mi-mióta? - kérdezte Tanaka.
-Az nem tartozik a játékhoz! - szolt ingerülten Chikara. Tanaka felállt és elindult valami piáért de közben megvakarta tarkóját. Láttam rajta hogy ő máshogy éli meg ezt az egészet, mint mi többiek.
-Te jössz Ennoshita-san - mondta Narita.
-Akkor legyen... Kageyama! Felelsz vagy mersz?
-Merek - húzta ki büszkén magát a "bátorrá ivott" feladó.
-Menj ki a medencéhez és igyál alkoholt a víz alatt ebben a ruhában.
-Simán! - mondta és elindult a kertbe. Párszor nekiment egy egy oszlopnak és/vagy bokornak de sikeresen megérkezett. A kezébe nyomtunk egy üveg bort és ő befogta a tetejét. Lemerült a víz alá és jót húzott a vörös italból amiből egy kicsi akaratlanul is a medencébe folyt. Hinata (aki egy kicsit kába volt már) azt hitte hogy az vér vagy valami hasonló.
-KAGEYAMAAAA!! - ordított és a vízbe ugrott érte. Ebbe csak az volt a vicces hogy a feladó kiért a vízből, a kis vörös azonban nem, így Kageyama mentette ki úgymondva Hinatát.
-Ezt miért csináltad? Jól vagy? Nem esett bajod? - futott oda hozzá Suga.
-Meg..khm.. megvagyok. - köhögött Hinata.
-TE HÜLYE BAROM!! - kiabált Kageyama - ESKÜSZÖM EGYSZER MEGÖLLEK! HOGY LEHETTÉL ANNYIRA HÜLYE HOGY UTÁNAM JÖTTÉL MIKOR NEM TUDSZ ÚSZNI! - ekkor a szája elé kapta a kezét. - ne haragudj.. én nem akartam... De Hinata (akinek feje egy kicsit kitisztult a hideg víztől) a hátára kapta Tsukishimától kapott töröljözőt és befutott a házba, a feladó pedig utána.

Nélküled nem az igazi.. (TsukkiNoya) Haikyuu fanfiction.         Where stories live. Discover now