🏐1 Hónap🏐

1K 84 2
                                    

Egy centiliter volt a külömbség.
El sem hittem, hogy Tsukishima több fagyit evett, mint én. Teljesen lefagytam. A szám nyitvamaradt és előre meredtem a mérő poharakra. Tsukki se hitte el. Felváltva nézett rám és maga elé. Végül felderült az arca, megragadott a kezemnél és magához ölelt. Körbe-körbe forgatott maga körül majd hatalmasat ugrott. Kicsit el volt pirulva és megszakitás nélkül kacagott.

-Jól van seggfej te nyertél - szakitottam meg az örömét - Mit akarsz? Mi az a dolog amit meg kell tennem neked?
Szinte gondolkodás nélkül vágta rá a választ. Gondolom nem csak ma eszelte ki azt a tervet hogy fogadásból rávesz valamire. Ahogy láttam az arcán a perverz vigyort szinte biztos voltam a válaszában:
-Járj velem!
-Tessék?! - azt hittem hogy itt helyben meg akar fektetni vagy hasonló.
-Járj velem egy hónapig! Utána szakithatsz velem, ha már nem akarod hogy a barátod legyek, de kérek 1 hónapot. - illedelmesen meghajolt mintha nem is egy fogadásról lett volna szó, hanem egy átlagos szerelmi vallomásról.
Csípőre tettem a kezem és a colos szemeibe néztem.
-Ha fogadtunk hát fogadtunk és betartom amit igértem. Járni fogok veled 1 hónapig. - húztam grimaszra a szám de valami megállította. Éreztem Tsukishima ajkait az enyémen, az illatát a levegőben, láttam gyönyörű arcát (ami vörösebb volt mint a Nekoma meze) és éreztem hatalmas kezeit a derekam körül. Ajkaink lassan egymásba olvadtak. Hamarosan a négyszemű nyelvét éreztem. Bejutást kért. Lassan szinte remegve nyitottam ki a szám de Tsukishima gyorsabb volt. Végigjárta a szám minden kis négyzetét és már nem birtam ki, hogy ne csukjam be szemem az élvezettől és karom ne kulcsoljam a nyaka köré. Hirtelen megszakitotta a csókunk.
-Ne haragudj, de ha tovább tartott volna akkor már nem tudtam volna megállni. - mondta kicsit bűnbánóan. Nem válaszoltam rá. Nem is volt rá szükség. Elkezdtem segíteni elpakolni a poharakat és a tálakat.
-Figyelj. Ha mi most együtt vagyunk, akkor azt hogy mondjuk el a csapatnak? - csapott belém a felismerés.

Másnap tanitás után lementem a teremhez. A szívem a torkomban dobogott és enyhén rosszul voltam az izgalomtól. Ott lessz az én exem, a balfasz exe és nagyon nagyon gáz lesz az egész. Sajnos nem beszéltük meg Tsukishimával a részleteket, így nem tudjuk hogy hogyan tárgyaljuk az egészet. Úgy nézett ki ma kell elmondanunk külömben durvább dolgok történhetnek.

Nélküled nem az igazi.. (TsukkiNoya) Haikyuu fanfiction.         Where stories live. Discover now