five,

2.3K 180 81
                                    

Yorum ve oylarınızı bırakmayı unutmayın..•

Sen uyuşturcu gibi tehlikeli,Ben ise aşkından kör olmuş deli

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sen uyuşturcu gibi tehlikeli,
Ben ise aşkından kör olmuş deli.

<♢>

Hırs aç ve yırtıcı bir kurta benzerdi. Avını bulup, parçalamadan huzura ermezdi. Ve dünyadaki her insanın içinde yırtıcı bir kurt vardı.

Benim de.

Ama kullanacağım yerleri seçme özelliğim vardı, Yoongi'nin aksine.
Öfke kontrol problemi vardı. Ona yapmamasını söylemiştim. O bok çukuruna girip, ringe çıkmamalıydı. Ama çoktan mekana girmişti. Benim ise tek yapabildiğim, mekanın dışında ağaçlık alanda ve bu soğuk havada içeriye giren taraftarları izlemekti.

İçeriye girebilmem için korumaları geçmem gerekiyordu. Ve inanıyordum ki, kesin beni siyah dar bir pantolon, beyaz kazak ve deri ceketimle içeriye alırdılar. Oraya girebilmek için iç çamaşırımı göz önüne seren bir elbise giymek zorundaydım.

Park edilen arabaların arasından bir motor belirdiğinde, gözlerime ışık gelmişti resmen. Tek boş yer bu tarafta olduğu için, altı ay önce aldığı son model motorunu yanımda park etti.

Başında kaskı çıkartıp saçlarını karıştırırken, ona doğru ilerleyen beni fark etti.

"Jisoo, Tanrım ne işin var burda?"

"Bana yardım etmen gerek, Bambam."

Kaskı motorun arka kısmındaki yerine yerleştirdikten sonra, bana döndü.

"O siktiri boktan mekana kendim bile zorla giriyorken, seni asla sokmam."

İşaret parmağımı gözünün önünde sallayıp, öfkeyle tısladım.

"Beni oraya sokacaksın Bambam, yoksa geçen defa sayemde kapanan uyuşturucu meselesini güzel bir şekilde bayan Mina'ya anlatmaktan çekinmem."

Derin bir nefes alıp, kararsız bir şekilde yüzüme baktı.

"Yoongi hayatına girdiğinden beri tehditleri ben yiyorum anasını satayım. Tüküreyim Jungkook'la arkadaş olduğum güne."

Eli ile elimi tutup, ilerlemeye başladığında memnun bir şekilde gülmüştüm. Yakın arkadaşımın, hoşlandığım çocuğun çevresinde olması benim için iyi, arkadaşım için ise kötü tarafları vardı.

Korumalar Bambam'a selam verirken, birleşik ellerimizi gördüklerinde beni inceleme lüzumuna girmemişlerdi. İçeriye adım atmamla beraber yüzümü buruştururken, daha maç başlamadan tezahurat sesleri duvarları dağıtacaktı.

My false truth [ yoonsoo ] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin