Hadi fısılda acının melodisini kulağıma,
Aşkı öldüreceksem, ihtiyacım olacak sana.§
Bir yara olurdu hani, kabuk bağladığında çabuk izi geçsin diye koparırdık, ardından tekrar kanamaya başlardı. İlk acıdığı gibi acımazdı, fakat sızlardı yine de.
Yoongi kuruyan yaramdı. Her defasında kopartıyordum kabuğunu, kanıyordu. Ve bu tekrarlandığı için, artık hayatımın özel bir kısmını bunun için ayırmıştım. Değmezdi. 'Özel' olan hiçbir şey değmezdi ona. Ama lanet olası kalbim, 'o çok özel' diye fısıldıyordu ruhuma. Onu kaybedemiyorken, benliğimi yitirmiştim. Onun ise yaptığı sadece bakmak ve bundan daha da zevk almak olmuştu sanırım.
"Jisoo?"
Başımı kaldırıp yorgun gözlerimi yabancı sesin sahibine diktim. Alt sınıflardan bir kıza benziyordu.
Yüzündeki tedirginlik de bunu açıkca belli ediyordu."Evet?"
"Grey, seni aşağıda bekliyormuş.
Oyun yokmuş, sadece konuşacakmış."Derin bir nefesi bıkkınca dışarıya bıraktım.
"Bir oyun yoksa, adam gibi önüme çıkardı. Ya kendini fazla zeki sanıyor, ya da beni fazla aptal. Ben buradayım, bir diyeceği varsa bekliyorum gelebilir. Aynen böyle ilet."
Tekrar önümdeki yazılara döndüğümde, bir şey demeden çıkıp gitmişti. Hakikaten saçma oyunları uğraşacak bir tip değildim. Açık bir şekilde dün gece bağırarak söylemiştim, ama kıt aklı anlamaya yetmemişti anlaşılan.
"Boşuna hiç kimseden korkmuyorum triplerine girme, belli işte gelmedin, korkuyorsun."
Kaşlarım havalanırken, kollarını birbirine bağlayıp alaylı bakışlarını üzerimde tutan kıza baktım. Bütün gecemi gram uykusuz bir şekilde geçirmişken, ayrıcalık olarak bugün iki kat sinirliydim. Onunla bir hiç uğruna kavgaya girecek değildim.
"İçindeki tüm hakaretleri bir bütün olarak dökebilirsin yüzüme karşı şu an. Tek kelime bile etmeyeceğim. Fakat bu şimdi için geçerli. Zehirini akıt, yarın bana bulaşma."
Kahkaha attı.
"Bu kadar çabuk pes eden bir tipsin yani? O zaman senin neyine Yoongi'yi sev-"
Oturduğum yerden hızlı bir şekilde kalkıp önünde durduğumda, şaşırmıştı. Aynı zamanda cümlesini de yarıda kesmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My false truth [ yoonsoo ] ✓
FanfictionAdam kadının kalbini yakıp, ardından körüklüyordu. Kadın ise, yanan kalbini bir kenara itip, adamın dudaklarında gülüşüne dair kırıklar arıyordu. Çünkü biliyordu, adam gülseydi, kalbi iyileşirdi. • Dünya beyaz b...