~7~

1.3K 124 30
                                    

Yoonoh'un annesi annemi aramış, bana yemek yedirip çorba içirmiş ve yeterince terletmişti. En azından ben üzerimdeki dört battaniyeye bakarak söyleyebilirdim bunu. Yoonoh yanımda yerde televizyonda oynayan diziyi izlerken titrek sesimle mırıldandım.

"Yoonoh, çok terledim!"

Elindeki cipsi yere bırakıp sırtıma elini soktu. Bir süre sonra elini çekip hemen geleceğini söyleyip odasına koştu.

Yoonoh'un annesi anneme çok hasta olduğumu söylemişti ama annem işten çıkamayacağını ve akşama kadar onlarda kalmamı söylemişti. Bu kalbimi çok kırmıştı. Yoonoh elinde tişörtle geldiğinde koltukta oturdum ve battaniyeleri üzerimden attım. Yoonoh üzerimdekini çıkartıp bana tişörtü giydirirken ona uydum.

"Annem odasında uyuyakalmış, bir şey istersen bana söyle."

"Anneni çok yordum, özür dilerim."

"Saçmalama, o sabah temizlik yapmış, ondan yorgundu zaten."

Yanıma oturup saçlarımı tekrardan geri itip alnıma üflemeye başladı.

"Ben itiyorum bunlar geri geliyor ya!"

Saçlarımı bana şikayet ettiğinde güldüm ve geri yattım. Kapı çaldığında Yoonoh yanımdan kalkıp kapıyı açtı. Annem hızla içeri girip bana yaklaştı.

"Patrondan biraz izin aldım seni eve bırakacağım bakıcı bakacak sana acele et!"

"Anne burada Yoonoh ile kalsam olmaz mı?"

"Saçmalama ve kıyafetlerini al!"

Gömleğimi ve ceketimi alıp çantama bakınmaya başladım.

"Senin çantan Jungwoo'da yarın verecek."

"Tamam, iyi günler."

"Dikkat et kendine!"

Kafa sallayıp anneme ilerlediğimde kıyafetlerimi alıp beni arabaya bindirdi. Emniyet kemerimi taktığımda  eve baktım, Yoonoh kapıdan bana bakıyordu. Ve araç ilerlerken de ben ona bakmaya devam ettim, görüş açımdan çıkana kadar.
____________________________________

Ve sınfı içerisinde onları gözetleyen kız çizimine devam etti, o her şeyden haberdardı.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sınıf Başkanı! DoJaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin