Evin kapısı çaldığında Yoonoh hızla gidip kapıyı açmıştı fakat annesi arkasından gelmişti ve onları bırakmaya hiç niyeti yoktu.
"Ah, merhaba efendim."
Yoonoh annesine "git" işareti yaparken Dongyoung eğilip selam vermişti bile.
"Merhaba, eve gelsenize. Kurabiye yapmıştım."
"Teşekkür ederiz efendim, hemen eve gitsek daha iyi olur."
"Durun o zaman, bir kaba koyup geleyim."
Kadın içeri gittiğinde Yoonoh Dongyoung'u itip kapıyı kapatmaya çalıştı.
"Yoonoh arkadaşını itmeye bırak ve bekle!"
Kadın bağırdığında Yoonoh gözlerini devirmiş, Dongyoung ise gülmüştü. Kadın tekrar geldiğinde Jaehyun elindeki kaba alıp Dongyoung'a döndü. Dongyoung da eğilip kadınla vedalaşırken Yoonoh onu kolundan çekiştirmeye başlamıştı.
" Tamam Yoonoh, geldim işte!"
Kapının önündeki bisiklete binildiğinde Yoonoh kabı sepete koyup Dongyoung'un beline sarıldı. Dongyoung sürmeye başlarken Yoonoh mırıldandı.
"Marketten bir şeyler alalım mı eve girmeden?"
"Bizim evde abur cubur var, bir şey gerekirse Jeno'ya aldırırız."
"Yormayalım çocuğu!"
"Yok, yorulmaz."
"Peki."
Yavaşça bisikletle ilerlerken, sonunda eve ulaştılar. Doyoung site kapısında durup cebinden bir kart çıkarttı ve kapı açılınca bisikleti içeri sürdü. Bisikleti büyük bir binanın kenarına bırakıp içeri ilerledi. Peşinden kurabiye kabıyla Yoonoh da ilerliyordu. Doyoung binaya girip yandaki tuşlara basıp kapıyı açtı. Yoonoh ağzı açık izlerken Dongyoung onu çekelemeye başladı.
"Sizin eviniz... aşırı modern!"
"Aslında sizin gibi bir evde oturmayı daha çok isterdim."
"Hadi evleri değiştirelim."
Beraber gülüştüklerinde asansör durdu ve evin kapısına geldiler. Jeno çalan kapıyı açarken Jaehyun şimdiden heyecanlanmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sınıf Başkanı! DoJae
Fanfic"Hey sınıf başkanı! Neden öğretmenler bile beni azarlamıyorken sen azarlıyorsun?" "Git ve yerine otur Jaehyun, şimdi hoca gelecek! Hemen oturmazsan ceza alacaksın!"