Hoca çok sıkıcıydı, ders çok sıkıcıydı, konu çok sıkıcıydı. Dongyoung'a baktığımda hocayı dikkatle dinleyip sürekli not aldığını gördüm. Aklıma gelen fikirle sırıtırken kalemimi bırakıp arkama yaslandım. Yavaşça bir elim Dongyoung'un karnına gittiğinde bana bakıp önüne döndü. Elimin çarptığını sanmıştı büyük ihtimal. Elimi karnından sürterek bacağına getirdim ve bacağını sıkmaya başladım. Bana yaklaştığında hocaya odaklandım.
"İntikam diyorsun yani?"
Başımı salladığımda başını salladı. Tekrar hocaya döndüğünde elimle bacağını okşayıp karnına çıktım. Yavaşça karnını okşadığımda eliyle hocaya farkettirmeden elimi itmeye çalıştı. Gömleğini pantolonun içine soktuğu için iki düğmesini açıp elimi içeri ittim. Yutkunup suyuna uzanıp aldı ve içmeye başladı. Karnını okşamaya başladığımda öksürmeye başladı. Elimi gömleğinden çekerek sırtına koydum ve hocaya farkettirmeden diğer elimi gömleğinin içine soktum. Hocanın da dikkatini buraya verdiğini anladığımda yüzümü endişeli hale getirdim.
"Arkadaşım iyi misin?"
Başını salladığında hoca da yaklaştı.
"Su iç çocuğum!"
Dongyoung suya uzandığında hocanın da uzaklaşmasıyla sırıttım ve yüzümü yüzüne yaklaştırdım.
"İyi misin sınıf başkanı?"
"İyiyim!"
"Ne oluyor orada?!"
Hoca bağırdığında hızla elimi çekip yerime oturdum. Hoca sinirle bize ilerlediğinde gözlerimi kapatıp yavaşça yerime sindim.
"Lucas napıyorsun çocuğun kitabına?!"
"Ben sadece-"
"Hemen sil bunları!"
Hoca tekrar tahtaya giderken zilin çalmasıyla kapıya doğru ilerledi. Nefesimi dışarıya verip Dongyoung'a baktım. Sinirden yüzü kızarmıştı.
"Sen deli misin ya napıyorsun?! Ya yakalasaydı hoca? Ne diyecektik o zaman?"
"Gençler bunlar oynaşıyordu derste!"
"Ne?!"
"Nasıl ya?"
"Hem de hocanın önünde?"
"Tenefüse kadar dayanamadınız mı ya?"
"Hadi öpüşün!"
Jackson bağırdığında kızlar onu desteklercesine alkışlamaya başladılar. Benim yüzüm yanmaya başlarken Dongyoung hızla kalktı ve sınıftan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sınıf Başkanı! DoJae
Fanfiction"Hey sınıf başkanı! Neden öğretmenler bile beni azarlamıyorken sen azarlıyorsun?" "Git ve yerine otur Jaehyun, şimdi hoca gelecek! Hemen oturmazsan ceza alacaksın!"