-29-

705 84 22
                                    

Sınıfa giren iki öğrenci arkalara doğru ilerlerken arkalarından baktım, kafama kalem geldiğinde ise hızla önüme döndüm. Doyoung elinde diğer kalemle sinirli bir şekilde bana bakıyordu.

''Önüne dön!''

Kafamı ovalayıp ona kötü kötü baktım ve ardından kalemini ona geri attım.

''Sevgili kavgası!'' dedi Taeil heyecanla bana bakıyorken.

''Önünüze dönün, yoklama yapacağım.''

Sınıfa göz gedirip güldü.

''Salyalarınızı silin salaklar.''

"Wong Lucas Yukhei!"

"Buradayım!"

"Choi Youngjae!"

"Geldim!"

"Kim Yoonoh!"

''Beraber geldik ya salak.''

Bana baktığında hızla gülüp masanın altına saklandım.  

''Çık oradan Yoonoh, yoklamayı yapmam lazım. Öğretmen gelmeden bitsin.''

Masanın altından çıkıp yerime oturdum ve Taeyong ile göz göze geldim. Bana bir süre sinirle baktıktan sonra bakışları arkama kaydı ve hızla önüne döndü. Soğuk gözüken kişi önüme, Taeyong'un yanına oturduğunda minik çocuk da geldi, ikisi de Taeyong'a bir paket uzattığında ayağa kalkıp onlara baktım.

Soğuk gözüken çocuk Taeyong'a çikolatalı süt itmişti, soğuk biri gibi gözükmeyen ve yüzünde hafif bir gülümseme olan çocuk ise çilekli süt itmişti.

''Onlar ne?''

Baekhyun merakla yanıma geldiğinde bakışıp güldük, Taeyong ikisine de hoşnutsuz bir şekilde bakıyordu. Eğilip çikolatalı sütü aldım ve soğuk çocuğa bakarak güldüm.

''Bunu ben içerim.''

Taeyong da çilekli sütü alıp  Baekhyun'a uzattı.

''İçer misin?''

Baekhyun  da gülerek aldığında gülümsedim, ardından Baekhyun yaramaz bir şekilde bağırdı.

''Bunun saçını çekince beyni yerine gelmiş, iyi davranıyor artık.''

 Taeyong göz devirip önüne dönünce yanımızda ayakta duran iki öküze bakıp bağırdım.

''Başkanım arkadaşları yerine oturtsana!''

Doyoung yanımıza gelip çocukları sırtından iterken mırıldandı.

''Lütfen yerinize geçin ve sakince öğretmeni bekleyin.''

Ardından yanıma gelip elini belime koydu ve kulağıma yaklaşıp fısıldadı.

''Sen yaramazlık yapmaya mı çalışıyorsun?''

''Ne alaka canım?'' canım dedim çikolatalı sütü açmaya çalışırken. 

Beni kendine çekip yanağıma bir öpücük kondurdu ve fısıldadı.

''Seni seviyorum.''

''Bende seni seviyorum sınıf başkanım.''

''Aklıma bir şey geldi de, biz artık aynı odalarda mı uyusak?''

''Nasıl yani? Ölmek mi istiyorsun?''

''Hayır, evlenelim diyorum.'' dedi gülerken.

''Zaten son sınıfız.''

''Yani bilmiyorum ki, ben bu teklifi yeterli bulmadım.'' dedim hafif uzaklaşırken. Bana gülüp mırıldandı.

''Sadece bekle bebeğim.''

Sınıf Başkanı! DoJaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin