Jeno kapıyı açıp onları içeri aldığından beri eğleniyordu. Abisi ve arkadaşı sürekli didişiyordu ve bu onu güldürüyordu. En son beraber oyun oynarlarken ikiside yere düşmüştü ve Jeno kahkaha atmadan duramamıştı. Jeno abisini çok seviyordu ama arkadaşını da abisi kadar sevmişti.
"Jaehyun Hyung, abim bir keresinde korku filmi izlerken meyve suyunu üzerine dökmüştü ve sonra altına kaçırdı sanıp odasına saklanıp ağlamıştı!"
Jeno ve Jaehyun kahkaha atarken Doyoung somurtuyordu. Şuan arkadaşı, en önemlisi de hoşlandığı çocuk onun en rezil anılarını dinleyip gülüyordu. İkilinin kahkahası bitince Jaehyun somurtan Doyoung'a sarılmış ve fısıldamıştı.
" Hadi ama, gülmelisin! Sorun değil, biz arkadaşız değil mi?"
Doyoung kalbi acısada gülümseyip mırıldanmıştı.
"Arkadaşız."
Jeno'nun telefonu çaldığında Jeno kalkıp telefonunu aldı ve sonra abisine uzattı.
"Tanımadığım numara arıyor, sen açar mısın?"
Doyoung telefonu aldı ve aramayı yanıtlayarak kulağına koydu.
"Efendim?"
"Şey ben Jeno'yu aramıştım."
"Hemen veriyorum."
Telefonu kulağından çekip kardeşine uzatırken fısıldadı.
"Biri seni istiyor."
Jeno telefonu alıp kulağına koyduğunda gelen ses ile gözlerini devirdi. Bu, onu gün boyunca rahat bırakmayan çocuktu.
"Jeno?"
"Ne istiyorsun?"
"Terbiyesiz, insan arkadaşıyla böyle konuşur mu?"
"Evet."
"Ayı. Neyse ben numaranı sınıf grubundan aldım da, kaydettirmek istedim. Arada konuşuruz."
"Neden?"
"Ne nedeni yahu? Arada ödev isterim, birbirimizi derse çalıştırırız, haberleşiri-"
"Ben Mark hyungla böyle durumlarda konuşuyorum zaten. İyi günler."
Jeno telefonu Renjun'un suratına kapatırken Doyoung, bu kibarlığın kendisinden Jeno'ya geçtiğini söylüyordu Jaehyun'a. Renjun'un kaba konuşmasıyla kalbini kırdığını bilmeden. Renjun ise kapanan telefonla kendini yatağa bırakmış ve sesini titreterek mırıldanmıştı.
"Ne yapacağım ben seninle? Arkadaş olmamız için ne yapmam lazım?"
Kendisine benzemeyen kardeşi odaya girip Renjun' un üzerine atladığında Renjun kendisine ölümün güzel geldiğini hissetmişti.
"Hyung, bu gün bir sürü arkadaşım oldu. Ama biri beni sevmedi, kıskandı galiba."
"Sorduğumu hatırlamıyorum."
Kardeşi oflayıp odasından çıkarken Renjun eline telefonu alıp Jeno ile arasındaki iletişimde ilk mesajı atmıştı.
Bence konuşmalıyız.
Diğerinden gelen mesaj Renjun'u hem üzmüş hem de gülümsetmişti.
Bence konuşmamalıyız.
" Kaba çocuk. "
Hocaya yanında oturmak istediğimi söyleyeceğim.
Mark hyungun yanına geçerim.
Yanında Donghyuck var.
Mark hyung Donghyuck'tan nefret eder.
Yanımdan gitmene izin vermeyeceğim.
...
Renjun gelen mesaja bakıp mırıldandığında kardeşi ne dediğini duymuştu.
"Ve hayatımdan gitmene de izin vermeyeceğim."
Chenle hızla odasına gidip çığlık atarken annesinin, onun için bağırdığını da duymuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sınıf Başkanı! DoJae
Fanfiction"Hey sınıf başkanı! Neden öğretmenler bile beni azarlamıyorken sen azarlıyorsun?" "Git ve yerine otur Jaehyun, şimdi hoca gelecek! Hemen oturmazsan ceza alacaksın!"