- 18-

1K 112 89
                                    

Okula girdiğimizde Jungwoo hemen Yukhei'nin yanına giderken ben yerime oturdum.

''Eğlendiniz mi?''

Doyoung arkasına dönüp sorduğunda şaşkınca ona baktım, beni kendiyle karıştırmıştı her halde.

''Neyden bahsediyorsun?''

''Taeil ile eğlendiniz mi? Dün plan yapmıştınız ya.''

Omuz silkip kitaplarımı çıkardım. Rastgele bir konuya göz atarken Doyoung tamamen bana döndü.

''Bir sorun mu var?''

''Hayır, sınıfı sayman gerekiyor.''

Önümden kalkıp gittiğinde sınıfa baktım, Jungwoo ve Lucas Jackson'ın sırasında etrafındakilerle konuşarak gülüyorlardı. Sınıfın açık kapısından Taeyong girip önüme oturduğunda Lucas'a baktım, bir tepki vermesini istiyordum. Yuhkei uzun zaman sonra farketti yerinde oturan Taeyong'u. Yanına gittiğinde Jungwoo da onunla gelip yanıma oturdu. 

''Çok uykum var, keşke o kadar geç yatmasaydık.''

''yatmadık ki uyuyakaldık.''

Güldüğümde o da güldü.

''Burası benim yerim.''

Lucas büyük ihtimalle Taeyong'un sıraya koyduğu çantayı gösterip konuştuğunda Taeyong omuz silkip kitaplarını çıkartmıştı.

''Artık benim yerim.''

Sınıfta sessizlik oluştuğunda gülesim geldi, kendimi gülmemeye zorluyordum ve ilk defa Yukhei'yi bu kadar ciddi görüyordum.

''Kalk yerimden, satılık değil orası!''

Doyoung yanlarına geldiğinde gülmemi tutamadım ve istemsiz sırıttım. Jungwoo koluma vurduğunda bir elimle ağzımı kapatarak izlemeye devam ettim.

''Artık ben oturuyorum, kendine başka bir yer bul.''

''Yukhei şimdilik arkaya ge-''

Yukhei Doyoung'u dinlemeden Taeyong'u yakalarından tutarak kaldırdığında gözlerim irileşti. Tepki olarak bunu beklemiyordum fakat bunu da kabul edebilirdim. Jungwoo hızla yerinden kalkarak Lucas'ın kolunu tuttuğunda Doyoung endişeyle beni kaldırıp geri itti.

''Buraya gel!''

Chanyeol beni çekip grubunun arasına aldı ve Baekhyun'a bana bakmasını söyleyerek Lucas'ın yanına gitti. Chanyeol,Chen, Jackson Lucas'ı sakinleştirip çekmeye çalışırken Doyoung Taeyong'u kurtarmaya çalışıyordu.

''Mahvet onları Chanyeol!''

Baekhyun sıranın üzerine çıkıp bağırdığında kenarda duran bizler gülmeye başladık. Sınıfa öğretmen girdiğinde ilk önce görüntüye bakıp donakaldı, sonra elindeki dosyaları hemen bir sıraya bırakarak Lucas ve Taeyong'u yanındaki güçlerle ayırdı. 

''Siz çocuklar kaç yaşına geldiniz, hala büyüyemediniz mi?''

Taeyong Lucas'ın elinden kurtulunca yakasını ve saçını düzelterek yerine oturdu. 

''Kalksana yerimden!''

''Lucas dur bir, sana da bir yer buluruz!''

''Ama ben orayı istiyorum!''

''Siz hala neden oradasınız? Geçsenize yerinize!''

Yerime oturduğumda öğretmen endişeyle dosyalarını kendi kürsüsüne bıraktı ve saçlarını karıştdı.

''Tamam, Taeyong kalk sen oraya Lucas otursun. Sen-''

''Ben burayı istiyorum öğretmenim.''

''Lucas çocuk yeni geldi sen arkaya gidiver.''

Lucas sertçe çantasını alarak en arkaya gitti.

''Ben yanına gidebilir miyim?''

Jungwoo elini kaldırarak sorduğunda öğretmen elini sallayarak onayladı. Jungwoo hızla kalkarken geriye baktım, Lucas ona gülümseyerek yana kaydı.

''Yanına gelebilir miyim?''

Doyoung bana bakarak sorduğunda Taeyong da bana döndü. Kafamı iki yana salladım, onu yanımda istemiyordum. Taeyong gülümseyerek önüne döndüğünde Doyoung'a baktım, hala bana bakıyordu.

''Neden?''

Omuz silktiğimde oflayarak önüne döndü.  Sırtını inceledim, kararımdan vazgeçtim ve hızlıca sırtını dürttüm. Bana döndüğünde hızlıca kafamı salladım.

''Gelebilirsin, gel!''

Kafa sallayıp elini kaldırdığında Taeyong hızla testini alarak öğretmenin yanına gitti ve bir soru çözdürmeye başladı.

Ve Doyoung, yanıma gelemedi.

Sınıf Başkanı! DoJaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin