''Buranın hali ne?!''
Müdür geldiğinde hızla ayağa kalkıp müdüre baktık. Chanyeol yanımıza geri dönüp önümüze geçti.
''Kızmayın Bay Choi, biz burayı hemen eski haline getiririz.''
''Bir çöp bile görürsem hepinize ceza veririm!''
Bay Choi arkasını dönüp giderken Chanyeol bize dönüp bağırdı.
''Jaehyun, benim sevgilim, Jungwoo siz sınıfa gidin, semeler burayı temizlesin.''
Jungwoo Lucas'ı tembihlerken ben Doyoung'a sarıldım.
''Yardım etmemi ister misin?''
''Sınıfa girince yoklama alır mısın bebeğim?''
''Temizliğe yardım edeyim mi?'' diye yineledim sorumu, yanlış anlamıştı beni sanırım.
''Hayır güzelim, ben hallederim. Sen sınıfa gidi-''
''Alırım.'' deyip lafını kestim ve balonlarımı, çiçeğimi ve yüzüğümü alıp sınıfa çıktım.
Baekhyun ve Jungwoo ile sınıfa girdiğimizde duyduğum alkış sesleri utandırmıştı beni. Baekhyun'un arkasına saklanırken gülüyordum ama utanıyordum da.
''Utandırmayın yengenizi, dönün önünüze!''
''Baekhyun ne yengesi ya?''
''Senden enişte olmaz ki!'' dedi bana gülerken, koluna vurduğumda tatlı bir şekilde gülüp yerine geçti.
Sınıftakilerde göz gezdirip olmayanların numaralarını bir kağıda yazıp yanıma aldım. Ardından pencerenin yanına gidip aşağı baktım, Doyoung, Taemin, Chanyeol, Jongin ve Lucas yerdeki mumları yavaşça gülerek söndürüyorlardı.
Yerdeki yeni farkettiğim küçük renkli kağıtları alıp bir poşete dolduruyorlardı.
Jungwoo yanıma gelip aşağıya baktığınde gülümsedim.
''Annen ağlıyordu.''
Ona tedirginlikle baktığımda gülümsedi.
''Endişe etme.''
Aşağıya bakmaya devam ettiğimizde iç çekti yavaşça.
''Lucas bana teklif etmeyecek sanırım.''
''Neden?''
''Yani bilmiyorum... beraber takılıyoruz falan ama bana arada 'kanka' diyor. Ne yapacağımı bilmiyorum.''
Ona sarılıp saçlarını okşadım.
''Ben mi konuşsam acaba?''
''Eğer istiyorsan konuş.''
''Konuşayım.'' dedi ve benden ayrıldı.
''Sende yerine otur artık, öğretmen gelir birazdan.''
Yerime oturup Taeyong'a baktım hafifçe, arkasını dönmeden mırıldandı.
''Tebrik ederim.''
''Teşekkür ederim.''
Başka bir konuşma olmadı aramızda, aşağıyı temizleme bitmiş olacak ki Doyoung yanıma geldi ve bana sarılarak gülümsedi.
Biz mutluyduk, beraberdik, hep beraber olacaktık.
Seni seviyorum gerizekalı sınıfımın gerizekalı başkanı.
''Ya Chanyeol hani bana teklif?!''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sınıf Başkanı! DoJae
Fiksi Penggemar"Hey sınıf başkanı! Neden öğretmenler bile beni azarlamıyorken sen azarlıyorsun?" "Git ve yerine otur Jaehyun, şimdi hoca gelecek! Hemen oturmazsan ceza alacaksın!"