우리 초음 마나슬대😊"song jihyo kamu nie kan memang nak kenala kalau macam niela perangai kamu siapa nak kahwin dengan kamu ha!"bebel Encik Song yang da masak dengan perangai anaknya yang selalu keluar malam.
" ishhh,suka hati hyo la nak keluar bila sejak bila ayah amik berat tentang hyo nie,please la ini pilihan hyo,"seloroh Jihyo yang memandang ayahnya tidak puas hati.
Setelah itu Jihyo terus berlalu keluar tidak mahu dengar bebelan Encik Song baginya bingit.Encik Song sudah menggeleng kepalanya tidak tahu cara macam mana mahu ubah perangai anaknya itu.
Di club Fire,
Dilihat ramai wanita berpakaian seksi dan di situ bole lihat Jihyo juga salah seorang darinya.
Pakaian yang menjolokan itu membuat para lelaki di situ menginginkan gadis tersebut.Jihyo hanya tersenyum melihat lelaki di situ.
Di sudut lain,terlihat seorang lelaki yang agak segak dan juga sombong itu pula dilihat para gadis lain.
Kim taehyung yang menunggu kawan2 nya tiba telah duduk di sudut yang paling mahal di situ la orang paling berduit boleh duduk sahaja.
Jihyo yang baru sahaja selesai mengambil barang terlarang tu terhuyung hayang ke arah meja kawannya siapa sangka gadis itu tersalah masuk bilik vip.
"hey,girls we party c'mon,"pekik J Hope dalam suasana bingit.'kedetang' serentak itu semua ahli bts melihat ke arah pintunya itu yang ditolak kuat oleh seorang gadis liar.
Jihyo yang dilihat ahli bts itu dibiarkan kerana dia sudah tidak waras.Datang seorang lelaki cuba menarik Jihyo keluar tetapi Jihyo enggan dia tak nak ikut.
"Wei,pompuan kau ni nyusahkan orang la bangun,cepatla!"jerit lelaki itu Jihyo masih meronta."lepasla suka hati akulah kalau aku cakap tak nak tak nak,lah!!"pekik Jihyo.
Dilihat terteleng ketepi Jihyo sebab ditampar kuat di hujung bibirnya juga berdarah,lelaki tersebut cuba menampar Jihyo kembali tetapi dihalang,"bro,jangan dayus sangat dia perempuan kau tu lelaki,"iya kim taehyung lelaki itu menahan lalu berkata sinis kepada lelaki yang menampar nya.
"suka hati akulah pompuan nie amik barang aku pastu tak bayar jadi aku nak dia bayar dengan body dia kalau kau nak join bole je,"bongkak lelaki tu Jihyo sudah terdiam kulat di situ.
"berapa kau nak aku bayar untuk dia tapi pompuan ni aku amik,"jawab taehyung dengan menghulurkan duit itu ke lelaki tersebut,lelaki tu memandang taehyung atas bawah lalu mengambil duit tersebut terus tinggal Jihyo.
Pangg!! Tamparan hebat diberikan kepada taehyung,"Wei kau pahal kau tak payah tolong aku kau siapa kau ingat aku tak de maruah ke,"sound Jihyo lalu meninggalkan kawasan tersebut.
Taehyung yang menolak bibir dari dalam memandang gadis tu,kemudian ahli bts menuju ke arah Taehyung bertanya jika taehyung ouk.
To be continued...
💞 💞
YOU ARE READING
I'm fine (나는 괜차나) [ćōmplęťë]
FanfictionDi mana seorang suami sabar menghadapi isterinya yang liar dan pengambil barang terlarang.. Sentiasa memikat tetapi gadis itu memang sudah hati batu mereka berkahwin atas family,kisah di mana si suami sentiasa menyakat dan mempunyai isteri yang tid...