IF-020

300 51 1
                                    

***

Seolhyun yang datang ke kediaman Taehyung itu ingin memohon maaf,pada mulanya Jihyo agak tidak percaya.

"duduklah,aku buat air jap,"Jihyo menyuruh Seolhyun duduk sementara dia membuat air,tetapi keadaan Seolhyun yang agak gusar itu sedari tadi memandang sekeliling rumah.

"minum la,aku tak tahu la kenapa kau nak minta maaf tapi kan tak perlulah sampai datang rumah,"Jihyo menyilang tangannya tanda dirinya memerhati pelik kelakuan Seolhyun.

"aku betul 2 minta maaf tau,aku dengan Taehyung tu da lama sebenarnya tapi iyala bukan jodoh kan,"Seolhyun menghirup minuman yang dihidang Jihyo.

Tiba 2 sahaja telefon rumah berbunyi dengan segera Jihyo mengangkat telefon.

"hello....shukri,eh Salah nombor nie,takpe...k,"dengan segera Jihyo menutup telefon.Kembali dia ke Seolhyun yang senyum.

"sorry ada orang salah nombor kol,"Jihyo memandang Seolhyun yang tersenyum melihatnya.

"ouh takpe,minum la air kau juga,"Seolhyun menghirup airnya manakala dia melihat Jihyo minum airnya.

"aduh,sakitnya kepala aku bole kau bagi aku air masak tu tak Seolhyun,"Jihyo ingin mencapai dan meminta pertolongan Seolhyun,dia mengambil dan menghulur tidak sempat dicapai Jihyo sudah jatuh.

"heh,Jihyo dasar perempuan lembab,rancangan aku berjaya terima kasihla kau tolong aku,"Seolhyun tersenyum sinis melihat Jihyo yang tak sedar.


***

2 jam Jihyo pengsan,kepalanya terasa berat nak buka,dengan mata yang masih kabur Jihyo melihat keadaan sekeliling..

Terkejut di sebelahnya ada seorang lelaki yang sedang baring bersamanya dan melihat keadaannya yang ditutup dengan selimut.Terkaku itu yang di rasanya sekarang.

"Wei gila,Kau siapa tho kau keluar sekarang,BANGUNLAH BAHALOL,"Jihyo menepuk lelaki yang kelihatan tidur lena itu tersentak itu,pintu bilik dikuak Taehyung.Terbuntang Taehyung melihat keadaan Jihyo dengan lelaki itu dengan amarah nya dituju kearah lelaki itu.

Diterjah kearah lelaki yang bersama Jihyo itu ditumbuk berkali2,Jihyo yang blur sebentar segera menolak Taehyung.

"berhentilah Taehyung,his——kk,lepas kan dia,"Jihyo terduduk menangis dengan keadaan dirinya.Taehyung menjerit kuat dan meraup rambutnya ke belakang.Lelaki yang ditumbuk Taehyung mengambil pakaiannya dan berlalu keluar.

Dia memandang Jihyo dan memegang bahunya Jihyo kasar tersentak Jihyo yang masih menangis.

"aku—sendiri akan buang jijik tu,jadi sekarang nie kau ikut je aku,"dengan kasar Taehyung mengangkat Jihyo gaya bridal style ke katil.Jihyo meronta tidak mahu kerana terasa dirinya sendiri kotor.

Akhirnya Taehyung sendiri melakukan aksi itu tanpa disedar apa yang berlaku.

Maaflah Cite Miss makin mengarut disebabkan Miss tak habiskan Cite nie cepat terpaksa dilarutkan... 😅😥

To be continued

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

To be continued...

💞 💞

I'm fine (나는 괜차나) [ćōmplęťë] Where stories live. Discover now