***
Taehyung baru sahaja pulang ke rumah selepas urusan kerjanya selesai,memasuki perkarangan rumahnya terasa kosong ke mana Jihyo pergi.
"Aikk,mana perempuan nie pergi tinggal sekejap je da hilang,"hairan Taehyung lalu mengeluarkan telefon bimbitnya untuk menghubungi Jihyo tetapi tidak di jawab.
Taehyung yang seakan tahu ke mana Jihyo pergi mengambil kunci kereta dan mengunci kembali rumahnya.
***
Jihyo yang masih berada di kawasan kelab itu memerhati Seolhyun yang bergelek bersama lelaki lain dia tidak faham mengapa Taehyung menyukai wanita itu.
Kemudian dari jauh dia terlihat sosok tubuh suaminya yang sedang melilau mencari seseorang.
"Aduh,apa jantan nie buat kat sini semak la macam manala dia bole tahu aku kat sini,"Jihyo sudah merengus geram melihat Taehyung memandangnya tajam dari pintu masuk.
"kau buat apa kat sini,kau nie kan,laki kau balik masak ke apa ke sini juga kau tuju dulu,bini jenis apa kau nie,"Taehyung menengking Jihyo untuk melawan bunyi kelab yang kuat.
"kau tu buat apa kat sini,suka hati akulah untuk pengetahuan kau,aku da lama tak datang kat sini so whatever I want to do,"Jihyo menjeling setelah membalas kata2 Taehyung puas lihat wajah Taehyung yang tidak puas hati.
Seusai berdebat Jihyo menarik Taehyung ke tengah untuk menari sengaja di buat begitu untuk melihat reaksi Seolhyun yang berada di belakangnya sedang menari dengan lelaki lain.
"Jihyo apa kau buat nie jom balik aku takde mood nak menari,"Taehyung menolak sedikit badan Jihyo agar jauh darinya pantas Jihyo mengalung lengannya ke leher Taehyung mata mereka bertembung seketika.
Dengan gerakan laju Jihyo menghayun badannya terlanggar Seolhyun,terkejut wanita itu yang melanggarnya adalah Jihyo dan Taehyung.
"apa nie Tae kenapa you ada dengan perempuan nie,"Seolhyun memandang Jihyo yang sedang mengejeknya.
"Taehyung,sayang tak faham kenapa awak nak dengan perempuan nie tak tengok ke duk bergelek dengan jantan lain,"sinis sahaja Jihyo berkata sebegitu.
Seolhyun yang geram dengan kata2 Jihyo terus menyerang tersentak Jihyo cepat2 dia membalas apa lagi macam anjing dengan kucing la mereka bergaduh.
Taehyung yang sedari tadi tidak tahu membuat apa segera menarik Jihyo ke dalam tangan sasanya manakala Seolhyun ditarik lelaki yang menari dengannya.
"Stop it,jangan jadi bebudakla Seolhyun,Tae ingatkan Seolhyun kerja tetapi nie ke kerja Seolhyun,haa,"Taehyung menjerit orang di dalam kelab itu mula memerhati dan membawang,Seolhyun sekadar menundukkan kepalanya kerana menipu Taehyung.
Jihyo hanya menggulingkan matanya melihat drama Seolhyun dia masih dipeluk Taehyung.
"Jom balik,aku takde mood,"segera Taehyung menarik Jihyo keluar dari kelab.
To be continued....
💞 💞
YOU ARE READING
I'm fine (나는 괜차나) [ćōmplęťë]
FanfictionDi mana seorang suami sabar menghadapi isterinya yang liar dan pengambil barang terlarang.. Sentiasa memikat tetapi gadis itu memang sudah hati batu mereka berkahwin atas family,kisah di mana si suami sentiasa menyakat dan mempunyai isteri yang tid...