IF-011

285 53 0
                                    

***

Jihyo yang bersendirian itu mengeluarkan seputung rokok di hisap dan dicucuh api.

"aduhai,serabut nya,dala kahwin dengan lelaki sewel acah sweet,menyampah aku,"Jihyo mengomel sambil dia menghisap rokoknya.

***

Back to hotel,

Taehyung yang sudah siap2 tukar pakaiannya,berlalu ke meja solek dia mengambil sikat untuk disikat rambutnya,tersentak kelakuannya memandang beg Jihyo yang terbuka

"aduh,beg orang nie asal tangan aku gatal nak buka nie,buka aje la beg bini aku je pun bukan sesiapa,"Taehyung mengangkat beg Jihyo supaya mudah dilihat,berkerut dahinya melihat peketan kecil seperti tepung.

Dia sudah berasa pelik mana ada tepung di masuk dalam plastik kecil,lantas dia membuka plastik tersebut dihidu tiada bawa lalu dia mencalit sedikit untuk dirasa.

"ini--dadah kenapa--Jihyo ada bend--,"tergantung percakapan Taehyung kerana barang yang berada di tangannya di rampas,entah sejak bila Jihyo masuk terkejut dia melihat Taehyung memegang begnya.

"Wei,kau gila ke kenapa usik barang aku,aku sendiri tak usik barang kau,kau niekan,"barang yang ditarik Jihyo habis jatuh segera dikutipnya,tetapi tidak semua lantas Taehyung menarik tangan Jihyo dibawa ke tandas.

Jihyo yang terkejut meronta,"lepaslah kau nak buat apa nie,hei KIM TAEHYUNG,KAU DA GILA KE,"menjerit Jihyo yang melihat Taehyung membuka bajunya dan berlalu keluar diambil barang Jihyo tadi,dan buka pancuran air terjun,Jihyo yang berada betul 2 bawah pancuran itu sudahlah lencun.

"Kim jihyo kau da gila ke,benda nie apa--,aku da cakap jangan cabar aku kau nie memangla," terus Taehyung tabur barang tu ke dalam lubang jamban.

"yaaahh,barang aku kau da gila ke tahu tak mahal barang tu,kau da kenapa haa,"Jihyo memukul dada Taehyung lantas Taehyung menahannya.

"Jihyo aku da warning kau kan nampaknya kau still tak nak dengar tak de cara lain aku nak ajar kau nampaknya kau kena ikut permainan aku,"Taehyung terus menyambar bibir Jihyo terkejut Jihyo dengan kelakuan Taehyung yang melampau itu terus dia menolak apakan daya seorang wanita.

***

Jihyo trauma dengan kejadian semalam berlaku dekat atas dirinya,"bodoh punya jantan amik kesempatan je,"Jihyo menjeling Taehyung yang berada di luar beranda.

"alahai,kena cium je pun tak payah la takut sangat tinggal tunggu masa je aku rembat kau,"pekik Taehyung dari luar dia dengar Jihyo ngomel.

"dala,malas aku nak layan kau,baik aku mandi dari layan kau,"Jihyo terus berlalu dari katil ke kamar mandi.

"haa,nak mandi tu kunci betul2,kalau tak aku terjah je,heh,"sinis sahaja percakapan dan mengundang kan Jihyo tolak pintu bilik air tu macam nak pecah.

Taehyung gelak suka,iya malam tadi sekadar ringan 2 Taehyung memainkan Jihyo.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


To be continued...

💞 💞

I'm fine (나는 괜차나) [ćōmplęťë] Where stories live. Discover now