***
Taehyung membawa kereta dengan amarahnya,menuju ke suatu tempat,seusai sampai dia keluar dari kereta ke bonet belakang dia mengambil kayu besbol dan memasuki perkarangan kelab tersebut.
***
"you da sampai,kenapa you nak....ahhh,"terjerit Seolhyun melihat Taehyung memecahkan meja kaca di hadapannya,habis semua bersepah setelah Taehyung berbuat demikian.
Taehyung merapati bekas kekasihnya yang kelihatan takut itu,kenapa perlu takut,bukan ini yang dia suka,kenapa!..
"kenapa takut sayang,aku tau Seolhyun kau ada datang rumah aku kan,dan kau bantai isteri aku dengan pasu bunga,seriuslah sampai macam tu kau gilakan aku,"Taehyung sudah membuat muka bengang.
"Iya,I SANGGUP,bukan I da bagi tau you kalau i tak dapat you means semua takkan termasuk isteri You,"Seolhyun Sudah tersenyum sinis tidak kisah apa bakal berlaku pada dirinya.
"haaa,aku rasa kau da gila apa kata aku hantar kau ke rumah orang gila settle sana senang,"Taehyung cuba menarik Seolhyun tetapi di tarik Seolhyun kembali.
"Iya I gilakan you,kalau tak you lepa dekat si perempuan jalang tu,takde i sanggup buat macam ni tau,I sanggup juga nak bunuh orang tu supaya dia tak dapat You,"Seolhyun Sudah tersenyum persis orang gila
"diamm!!aku rasa kau yang buat aku gila sekarang ni,selagi kau tak diam biar aku buat kau diam perempuan,"Taehyung sudah menghancurkan seluruh tempat tu ya,hanya mereka dua tiada siapa,manakala Seolhyun sudah menangis minta berhenti.
"Taehyung I minta maaf,I tahu I salah tapi you janji dengan I you tak macam ni,i akan ikut apa You nak I janji,pliss stop it Taehyung,"Seolhyun Sudah melutut rayu di kaki Taehyung untuk berhenti dia penat untuk buat Taehyung sebegitu.
"betul ni,kau tak kisah..."Taehyung mencangkung rendah untuk menghadap Seolhyun,Seolhyun menggangguk.
"kau tinggalkan aku dan Jihyo sendiri di sini,kau bole pergi jauh dan aku tak kisah kau nak pergi mana dan juga jangan muncul di hadapan aku,Jihyo,keluarga aku dan orang sekeliling aku,bole,"Taehyung sudah senyum sinis melihat Seolhyun menangis teruk.
"hisk,hisk,... Okay I janji tapi untuk kali terakhir ni You kena hantar I mana I Nak pergi,"Seolhyun yang masih memandang Taehyung itu mengetap bibirnya.
"Tak kisah,make sure contact aku hantar,"Taehyung melepaskan tautan Seolhyun di seluarnya lalu meninggalkan Seolhyun sendirian.
YOU ARE READING
I'm fine (나는 괜차나) [ćōmplęťë]
FanfictionDi mana seorang suami sabar menghadapi isterinya yang liar dan pengambil barang terlarang.. Sentiasa memikat tetapi gadis itu memang sudah hati batu mereka berkahwin atas family,kisah di mana si suami sentiasa menyakat dan mempunyai isteri yang tid...