***
"Hai,Hyun da bangun marila duduk sini makan Tae ada siapkan Hyun sarapan makanlah,"Taehyung yang sibuk memasak tu tersenyum manis ke arah kekasihnya yang masih membuat muka.
"Hmm,I Nak tanya you,you nampak ke i minum banyak sorryla but I still don't forget when you liar me,"Seolhyun yang sedang meregangkan otot di kepalanya.
"pliss Hyun,Tae tak bermaksud nak tipu Hyun tapi Tae kahwin atas sebab family,Tae masih sayang Hyun,"Taehyung mendakap tubuh Seolhyun ke pelukkannya,Seolhyun tersenyum suka.
Skipp...
Taehyung yang baru sahaja pulang itu melihat ke isi rumahnya tiada sesiapa,lalu menaiki tangga ke tingkat atas untuk membersihkan dirinya.
Jihyo yang baru sahaja dari laman belakang memasuki ke ruang tamu dan melabuhkan punggungnya ke sofa.
Jihyo yang sedang menghirup minumannya itu tersentak apabila tangan sasa seseorang mendakap dari belakang lehernya.
"Apa nie,tak payah la pegang2,jijik aku,"Jihyo yang melihat tubuh Taehyung separa naked itu agak tergugat dengan rambut basah Taehyung mengalih pandangannya.
"eheh,malu ke sayang ala2 tengok pipi dia tu dah blush dan mehler pegang abs saya,"Taehyung menghampiri Jihyo,Jihyo yang kelam itu terus berlari ke biliknya.
"gila!dasar lelaki miang amik kesempatan je tahu bangang!"pekik Jihyo dari biliknya,Taehyung sudah mengekik suka hampir sahaja kain tualanya nak tertanggal kalau tak mampuihhh.
Skipp...
Terlihat Jihyo yang memakai baju separuh terdedah itu sudah bersiap untuk ke kelab malam.
Manakala Taehyung entah hilang ke mana dari petang tadi.
Di kelab gangnam,
"Wei,lama siakk kau hilang mana kau pergi nie serius la macam biskut kot kau nie Jihyo,"tanya teman Jihyo yang pelik dengan kehadirannya.
"ouh,aku gie luar negara bercuti la katakan,"Jihyo dah gelak suka lalu mengambil minuman keras menjadi hidangannya.
"untungla,aku ada barang baik nie kau nak tak tapi upla sebab aku takde duit da skang nie,"teman Jihyo menjual barang terlarang kepada Jihyo,pada mula Jihyo berkira mahu menolak tetapi dia beli juga.
"Dasar perempuan gila dadah,wei aku warning kau ehh,walaupun kau da kahwin jauh dari Taehyung,"Seolhyun yang baru sahaja muncul ntah dari mana beri amaran kepada Jihyo.
Jihyo pada mulanya mahu memaki tetapi dia seperti mahu mengenakan Seolhyun.
"haha,eh laki aku apasal aku nak kena jauh,wei kau nak tahu tak dekat honeymoon kita orang malam pertama Best thoo,"Jihyo sudah tersenyum sinis melihat riak Seolhyun.
"dasar perempuan jalang kau tahulah nasib kau nanti,"Seolhyun menunding jarinya ke Jihyo kemudian terus berlalu.
To be continued...
💞 💞
YOU ARE READING
I'm fine (나는 괜차나) [ćōmplęťë]
FanfictionDi mana seorang suami sabar menghadapi isterinya yang liar dan pengambil barang terlarang.. Sentiasa memikat tetapi gadis itu memang sudah hati batu mereka berkahwin atas family,kisah di mana si suami sentiasa menyakat dan mempunyai isteri yang tid...