***
"asal aku rasa cam ada buat salah je ni,da seminggu tak bertegur ke dia mmng nk macam tu,"Jihyo mengomel dengan perangai Taehyung yang tidak tahu menahu itu.
Taehyung yang baru sahaja pulang itu segera menaiki tangga untuk berlalu ke tingkat atas tetapi ditahan Jihyo dengan langkah laju Jihyo menarik Taehyung ke ruang tamu.
"apa kau buat ni,lepas la aku nak naik,"Taehyung yang dipaksa duduk bangkit semula tetapi ditolak Jihyo duduk kembali.
"nak cakap sikit kali nie tak bole mengelak,saya tak kira saya nk tau apa masalah awak dengan saya,sekarang,"Jihyo memeluk tubuh memandang Taehyung yang malas itu.
"takde apala,aku penat ni,"Taehyung memicit dahinya yang terasa berat.Jihyo masih tidak puas hati.
"awak ni bila macam ni tak nak bagitau,lepas berapa hari asyik mengelak je,kalau awak da tak suka saya,tinggal je saya,"Jihyo yang separuh menjerit ke arah Taehyung mula memusingkan badannya.
"kalau kau tak gaduh tak boleh ke,hari2 nak ajak gaduh aku tak de mood nak cakap ngan kau,tu je,"Taehyung kembali memicit kepalanya yang semakin sakit.
"haaa,takde mood masalahnya da berminggu tak cakap,lepas tu takde mood,sudahlah kalau ada dengan awk semua serba tak kena,"Jihyo merengus geram setelah itu dia berlalu keluar dari rumah itu,Taehyung masih setia dengan duduknya.
***
"buat panas hati je duk rumah tu,nie tak bole tu apa semua tak kena,"Jihyo keluar dari rumah terus dia bawa dirinya ke kafe yang setia menemaninya.
"eh,Jihyo buat apa kat sini,sorang je ke,"tegur seorang dari arah depan Jihyo.
"ouh,sehun aah.. Ah seorang je,awk buat apa kat sini,"Jihyo hanya senyum pudar kepada sehun.
"ouh,nak beli Coffee kat sini pastu ternampak awak pulak,mm..kalau tak salah bole ke duduk sini,"sehun meminta kebenaran jika dibenarkan duduk sekali,Jihyo mengangguk lalu memberi sehun duduk.
Akhirnya mereka bergelak suka dengan cerita mereka dan tanpa sedari juga ada yang mensabotaj Jihyo di belakangnya.
To be continued...💞 💞
YOU ARE READING
I'm fine (나는 괜차나) [ćōmplęťë]
FanfictionDi mana seorang suami sabar menghadapi isterinya yang liar dan pengambil barang terlarang.. Sentiasa memikat tetapi gadis itu memang sudah hati batu mereka berkahwin atas family,kisah di mana si suami sentiasa menyakat dan mempunyai isteri yang tid...