You make me drug baby.. 💟Sudah seminggu mereka berkahwin tetapi seperti tiada apa yang berlaku, Taehyung yang busy dengan kerja tiada masa untuk bersama isterinya jadi dia tidak plan mahu mengganggu isterinya itu.
Jihyo seperti biasalah dia keluar masuk kelab dan masih melakukan aktiviti dia itu,selama dia berkahwin dengan Taehyung tidak pernah tahu Jihyo mengambil barang.
***
"haihh,penatnya selesai juga urusan aku dengan kerja semua,lepas ni ada masalah aku nak bersweet2 ngan isteri,"bicara Taehyung yang melonggarkan sedikit tie supaya bernafas.Keningnya terangkat melihat rumah yang kosong itu seperti tiada orang.
Di kelab gangnam,
"Jihyo,nah nie barang boekk punya aku seludup dari US,so harga dia up sikitlah,"maklum lelaki yang selalu Jihyo beli barang terlarang itu.
"wow,kayala kau asyik amik barang boekk jew,tapi takpe asalkan benda tu barang aku accept,"Jihyo tersenyum senang membeli barang itu seusia dia selesai dia terasa mahu pulang awal.Jihyo pun berlalu setelah dia meminta diri untuk pulang.
***
Jihyo membuka pintu utama dan menutupnya kembali,terkejut Jihyo melihat kelibat Taehyung yang berdiri sambil bersilang tangan tiada senyuman di bibirnya malah hanya jelingan maut diberi ke Jihyo.
"eh,bila kau balik aku ingt kau da tak ingat rumah reti balik rupanya,"sinis sahaja ayat yang dituturkan Jihyo.
"kau dari mana,sekarang dah pukul berapa aku nie suami kau Kim Jihyo aku da cakap jangan cari pasal dengan aku,mak kau da pesankan lepas kahwin jaga perangai kau,"Taehyung mencerlung Jihyo yang hanya memandang tajam ke arahnya.
Malas Jihyo mahu berlama dengan si Taehyung terus dia melanggar bahu Taehyung dengan kuat menapak ke biliknya.Taehyung merengus kasar.
"makin melampau aku tak de dekat rumah dia buat hal,sabar jela,"keluh Taehyung melihat perangai isterinya itu tidak langsung untuk berubah setelah berkahwin ini.
***
Jihyo dan Taehyung bergerak ke rumah keluarga Taehyung selepas mendapat panggilan yang mak Taehyung mahu berbincang sesuatu.
"Taehyung,PA tahu kamu bz sangat sampai tak de masa kan pa rasa kamu bole da kot ruang masa bersama isteri kamu tu,"Tuan Kim sudah buka bicara tentang hal mereka disebabkan Taehyung tiada masa sangat jadi ayah Taehyung sudah merancang untuk menempahkan mereka sebuah honeymoon.
"eheh,PA takpela kami ouk je macam nie Jihyo rasa tak perlu kot kita buat honeymoon bagai,"Jihyo sudah tidak selesa baginya buat apa pergi honeymoon dengan laki sewel di sebelahnya ini.
"Tae,okay je pa asalkan bole ruang masa dengan Jihyo nie,"Taehyung terus memeluk bahu Jihyo,Jihyo sudah mencarut di dalam hatinya dengan kelakuan Taehyung itu.
"haa,baguslah pa da temu tempat yang sesuai tuk kamu berdua honeymoon,nah amikla Switzerland nie tiket dia,"Ayah Taehyung yang semangat sangat da sampai siap beli lagi untuk dua orang sejoli ni.
Taehyung sudah tersenyum melihat muka cemberut Jihyo itu sudah semestinya dia memaki Taehyung.
***
Next-next kita tengok reaksi Taehyung apabila dapat tahu Jihyo ambil barang terlarang tu...
To be continued...
💞 💞
YOU ARE READING
I'm fine (나는 괜차나) [ćōmplęťë]
FanfictionDi mana seorang suami sabar menghadapi isterinya yang liar dan pengambil barang terlarang.. Sentiasa memikat tetapi gadis itu memang sudah hati batu mereka berkahwin atas family,kisah di mana si suami sentiasa menyakat dan mempunyai isteri yang tid...