***
"dari mana kau sahaja Kim Jihyo,"Taehyung yang menyilang kan tangan ke dadanya memandang ke arah Jihyo yang baru sahaja melangkah masuk ke rumahnya.
"Tak perlu taula,bukannya awak kisah pun kan,saya balik macam ni pun takkan awak nak kisah juga,"Jihyo memandang Taehyung tajam menandakan dia tidak berpuas hati.
"aku tanya kau dengan elok kan Kim Jihyo,tak sangka kau melawan kata aku atau kau keluar dengan lelaki tu,"Taehyung memberi kata sindiran setelah melihat Jihyo seakan tidak percaya.
"apa yang kau merapu ni,aku keluar dengan jantan tak pernah la,"Jihyo sudah meninggikan suaranya.
"kau tahu tak hari2 ada orang send aku gambar ko duk bersembang keluar makan lagi dengan jantan tu,"Taehyung sudah menunding jari geram kearah Jihyo.
"ouhh,sehun ke,dia tu tahu je kalau aku ada masalah dengan kau,tapi
aku tak sebodoh tu la nak layan dia lebih,tapi situasi da tukar aku sendiri tengok kau tidur dekat rumah Seolhyun tu...aku stay nak abaikan mesti ada yang tak puas hati...aku cuba tahan air mata aku dari jatuh untuk lihat kau hari2 ke kelab jumpa Seolhyun,Kau tak rasa ke aku okay dengan semua ni,iya cerita aku dan kau da tukar,aku cuba terbaik untuk jadi isteri sbb tu aku berubah tapi nampaknya tiada apa yang diubah kecuali orangnya,"air mata yang bertakung ditubir mata gadis cantik itu akhirnya jatuh.Taehyung sudah tertunduk senyap,dia tak tau jika ini salahnya dia tak rasa itu semua,mungkin egonya mengatasi dirinya lebih dari itu.
"Jihyo aku..."kata2 Taehyung terhenti setelah Jihyo menahannya untuk bersuara terus sahaja langkahnya ke atas tidak mahu memandang suaminya yang beranggapan salah tentang dirinya.
***
"wow,so great...plan da jadi aku harap perempuan tu ditinggalkan segera..bole aku bersama Taehyung,"wanita yang berpakaian seksi itu mengekek suka dengan agedan sekarang.
"kau memang gila Seolhyun,sejujurnya la tengah hari tadi aku luah perasaan aku kat dia,tapi ditolak katanya sayang sangat dengan suaminya,so kau nak buat apa aku pun kena tolak mentah2,"Jejaka yang berhadapan Seolhyun itu berbicara.
"I don't care sehun,yang penting skang mereka mesti gaduh besar,tu yang aku suka,"Seolhyun bangga dengan dirinya sekarang.Sehun akhirnya mengangkat punggung untuk berlalu pergi.
"eh kau nak pergi mana tu,"Seolhyun menegur sehun,"aku nak blala,lepas ni aku tak tolong kau da,sebab keje aku pun da settle kan,"sehun mengangkat tangannya seakan mengucap selamat tinggal.
To be continued...
💞 💞
YOU ARE READING
I'm fine (나는 괜차나) [ćōmplęťë]
FanfictionDi mana seorang suami sabar menghadapi isterinya yang liar dan pengambil barang terlarang.. Sentiasa memikat tetapi gadis itu memang sudah hati batu mereka berkahwin atas family,kisah di mana si suami sentiasa menyakat dan mempunyai isteri yang tid...