IF-023

259 46 4
                                    

***

Ttingg..

Taehyung yang sibuk mengemas mejanya melihat telefonnya lalu aplikasi telefon itu dibuka kelihatan keningnya sedang bercantum menandakan sesuatu yang pelik.

"apa ni,asal No ni antar aku gambar banyak sangat,"Taehyung merengus lalu menekan gambr untuk di load.

Terbuntang mata nya melihat isterinya sedang mengelap bibir lelaki lain,di tekan lagi gambar tersebut untuk di load dan semakin membuak darahnya,dengan pantas dia berlalu dari kawasan pejabat untuk pulang.

***


"ahhh,siap pun mesti dia suka,haa...bunga tadi,"Jihyo meletakkan bunga ros tiga tangkai di tengah meja seperti candle light dibuatnya.



Kcekk!

Pintu utama dibuka terkedek Jihyo berlari ke arah Taehyung."marila sayang tolong awk angkat beg ni,pastu awk mandi eh,saya da masak nnty turun je,"Jihyo tersenyum manis memandang suaminya.

"Tak nakla,da makan tadi kat luar awak makan la dulu,"dengan langkah besar Taehyung naik ke atas membiarkan Jihyo yang bingung bersendirian.


Jihyo yang tidak mengerti apa yang dimaksudkan Taehyung masih menunggu di meja dia sempat mencalit kan gincu sedikit.




Taehyung yang baru selesai itu berlalu dan mengambil air minuman,Jihyo pula sudah berdiri diingatkan suaminya mahu duduk tetapi tidak malah Taehyung sekadar berlalu sahaja terpinga Jihyo dibuatnya.



"eh awak saya da masak la jom makan,penat saya masak tau awak da janji kata nak makan dan masakan makanan kegemaran awak lepas tu tengok tak duduk--,"Jihyo terdiam setelah Taehyung menengking dirinya tadi.

"kau bole diamkan,aku cakap da makan dala lepas tu nak paksa apa,serabut la,"terus Taehyung menutup pintu utama dengan kuat iya dia terus berlalu keluar membiarkan Jihyo yang sedang menahan air matanya jatuh dia menggigit bibir bawahnya.




"buat penat je masak,dia tak sentuh pun,Hmm...buang jela,"Jihyo mengemas makanan yang dimasaknya tiada selera untuk makan buat masa ni disebabkan hal tadi.




***


Di pub seoul Taehyung yang meneguk minuman keras itu dengan rakus,dia terlihat tertekan disebabkan hal isterinya.


Sesusuk tangan menyentuh butang dada Taehyung dan terpaling Taehyung yang separa sedar itu.

"Taehyung I rindukan you,kemana you hilang,you tak rindukan I ke,"Taehyung lantas menarik gadis itu ke dalam dakapannya sudah lama dia tidak bersua muka dengan gadis di hadapannya itu.

"yahhh beab,I miss you this night,how along time not see you Seolhyun,"Taehyung yang hilang keseimbangan badan terus di peluk gadis bernama Seolhyun itu,iya sudah lama gadis itu tidak muncul.



Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


To be continued....




💞 💞

I'm fine (나는 괜차나) [ćōmplęťë] Where stories live. Discover now