***
Seminggu pasangan itu di sana akhirnya mereka pulang ke tanah air.Sepanjang mereka pulang ke sana tiada apa di bualkan kerana Jihyo kelihatan tidak mahu bercakap dengan Taehyung.
***
"Abang diaorng da balik,Eh Jihyo mari Mama tolong angkatkan,"pekik mak Taehyung,lalu menolong Jihyo mengangkat luggage.
Di ruang bawah,
Kelihatan keluarga Kim berkumpul di situ,Puan Kim yang memerhati anaknya tersenyum.
"Taehyung macam mana dekat sana,okay tak,kamu ada bawa Jihyo ke tempat yang mama suruh tu,"teruja sahaja muka puan Kim menanyakan anaknya,tuan Kim sekadar menggeleng.
"Hmm,Taehyung ada bawa Jihyo suka dia kata cantik pandai mama carikan,"Taehyung hanya senyum samar.
Jihyo sekadar menjeling suaminya,lalu mengeluarkan sesuatu dari beg besarnya.
"ma,nie buah tangan dari Jihyo ambil la,nie pula untuk pa,"Jihyo tersenyum manis membagikan buah tangan itu kepada mertuanya.
Taehyung yang melihat dah terpampang sejak bila isterinya sediakan buah tangan tu.
***
Jihyo yang baru selesai keluar dari tandas memandang tubuh Taehyung yang menghadap belakang darinya . dia malas mahu bercakap jadi dia mahu beredar terus sahaja dia merehatkan tubuhnya.
Taehyung mendengar bunyi katil tu toleh melihat isterinya yang sudah mengereng baring membelakanginya.
Dia tidak pasti sama ada mahu bercakap dengan Jihyo atau tidak yang pastinya sekarang nie dia mahu berjumpa Seolhyun.
***
Taehyung datang ke kediaman Seolhyun dan masukkan password pintu yang dia tahu,dengan langkah besar Taehyung memasuki perkarangan rumah tersebut.
"YAa,Kim Seolhyun what you try to do!Are you crazy,pliss Seolhyun jangan seksa saya macam nie,"Taehyung sudah separuh merayu yang melihat keadaan Seolhyun yang mabuk teruk itu pasti sahaja disalahkan dirinya kerana buat Seolhyun begitu.
"Eooh,Taehyung bila awak sampai nie saya ingat kan awak da tak sayang saya,"Seolhyun memegang pipi Taehyung air matanya mengalir menandakan dia sedih.
Taehyung megetap bibirnya sedih melihat keadaan Seolhyun sebegitu,dia mengangkat Seolhyun ke kamarnya lalu mengambil air dan besen untuk mengelap muka Seolhyun yang kelihatan sedih.
Seusai itu Taehyung cuba melangkah pergi meninggalkan Seolhyun,namun dihalang kerana Seolhyun memegang lengan sasa Taehyung.
"Temanla saya,saya takut cederakan diri sendiri pula tidurlah dengan saya,"rayu Seolhyun, Taehyung yang rasa serba salah itu terima dia akan tidur dengan Seolhyun malam nie,Jihyo pula biarkan pasti dia mahu masa.
***
Di sebalik itu,
"mana Taehyung nie tak balik ke,takkanlah dia jumpa Seolhyun pula,ehh Jihyo yang kau nak pikirkan pasal dia sangat tu kenapa lantak dia lah,"Jihyo yang pada mulanya berasa risau tu terus melupakan hasrat mengapa dia perlu amik tahu pasal lelaki itu.
To be continued...
💞 💞
YOU ARE READING
I'm fine (나는 괜차나) [ćōmplęťë]
FanfictionDi mana seorang suami sabar menghadapi isterinya yang liar dan pengambil barang terlarang.. Sentiasa memikat tetapi gadis itu memang sudah hati batu mereka berkahwin atas family,kisah di mana si suami sentiasa menyakat dan mempunyai isteri yang tid...