***
Jihyo yang baru sahaja memarking keretanya,mengangkat telefon yang berbunyi.
"hello...haa...eh takla saya ada dekat pasaraya,kenapa...susu pisang...hmm iyala mengada betul,"seusai menjawab panggilan jihyo keluar dari perut keretanya.
Semasa Jihyo mengambil troli dengan tidak sengaja tangannya tersentuh dengan lelaki yang cuba mengambil troli yg sama Jihyo mahu mengambil.
"maaf saya mengambilnya dahulu,awak amik yg di belakang tu ya,"Jihyo mengujar setelah lelaki di hadapannya seakan berjeda.
"ouh,maafkan saya amikla,hmm...cik sorang je ke,"seusai Jihyo menarik troli,lelaki itu menanya dirinya jika bersendirian.
"ouh...ya kenapa?"Jihyo mengerutkan dahinya kerana hairan dirinya ditanya dan memandang lelaki di hadapannya yang menyentuh leher seakan malu mahu bertanya.
"Hmm...cik sudi ke jalan dengan saya..eh tak cik bole tolong saya tak sebab nie first time saya beli barang jadi tak reti sangat nk tengok senarai tu,"lelaki itu tersenyum malu kerana meminta pertolongan dari Jihyo.
"ouh iyake,tak mengapa da alang tu biarla saya tolong encik....ni,"Jihyo tersenyum manis dengan kelakuan anak muda di hadapannya ini seakan kelakar baginya.
"sehun,oh sehun...nama saya,"sehun memberi huluran untuk Jihyo menyambut hulurannya maka Jihyo menyambut seperti seakan tidak tahu keburukan yang bakal berlaku.
"ouh,marila...panggil Jihyo je saya Eh...mungkin saya lagi tua dari awak..hihi tapi takpe awak nak cari barang apa marila saya lihat,"Jihyo menghulurkan tangan kecilnya untuk mengambil kertas dari sehun.
Manakala di sudut lain seseorang memerhati setiap gerak geri pasangan yang sedang mencari barang dengan senyap dia mengambil gambar mereka lalu tersenyum sinis melihat pasangan itu.
***
Skipp...
Seusai beli barang Jihyo mengajak Sehun minum sebentar saja mahu mencuci mata.hoho
"sehun nak minum apa order la,Jihyo bayar,"menanya jika Sehun mahu minum order sahaja.Pelayan sudah mengambil order mereka itu terus berlalu untuk membuat pesanan mereka.
"saya tak pernah nampak awak duduk kawasan nie,baru pindah ke,"soal Jihyo kepada Sehun kerana tidak pernah kelihatan.
"ahhh..ye..hihi saya duduk di apartment tu skang dan baru pindah bulan lepas,saya jarang balik sini sebab tu orang tak pernah tengok saya,"gagap sahaja tuturan Sehun,Jihyo sekadar menggelengkan kepalanya.
Tidak semena pesanan yang di order telah sampai"nie pesanan cik dan encik,dan juga manisan ini percuma dari kami,selamat menjamu,"terus sahaja pelayan itu berlalu.
"awak makanlah,saya tak makan manisan sangat,"Jihyo menghulur manisan itu ke hadapan Sehun,Sehun yang melihat segera mengangguk dan menyuakan manisan itu ke bibirnya.
Jihyo melihat Sehun yang makan agak sedikit comot itu menyuruh Sehun mengelap tetapi seakan Sehun tidak tahu di mana patut dilap mulutnya.
"aduhai, macam budak2 yang perlu diuruskan kenapalah awak nie comot sngattt,"Jihyo pantas mengelap bahagian bibir sehun.
Klikkk!!
Gambar seakan ditangkap si penangkap tersenyum sinis seakan suka apa yang dilihatnya.
Nak tau sape pelaku itu bersabar ya...dan Misseina nak cakap sorry sesangat sebab Misseina lama tak Update agak membz sikit...yang stay tuned Miss bagi muahh cik it... Hoho
To be continued.....
💞 💞
YOU ARE READING
I'm fine (나는 괜차나) [ćōmplęťë]
FanfictionDi mana seorang suami sabar menghadapi isterinya yang liar dan pengambil barang terlarang.. Sentiasa memikat tetapi gadis itu memang sudah hati batu mereka berkahwin atas family,kisah di mana si suami sentiasa menyakat dan mempunyai isteri yang tid...