***
Taehyung yang mencari Jihyo di tempat tadi sudah tiada pasti sahaja gadis itu beredar kerana ditinggalkan sendirian dengan segera Taehyung mendail nombor Jihyo tapi tidak dijawab.
"shit,mana pula perempuan nie pergi telefon tak diangkat,aihhh serabut la,"Taehyung merengus geram selepas satu 2 masalah timbul.
***
"Da la tinggalkan aku seseorang pastu bole pulak dia dengan perempuan lain,sakai punya jantan,"Jihyo mengerling ke jalan telefonnya dibiarkan berdering pasti sahaja itu Taehyung.
Jihyo yang baru sahaja sampai ke resort menutup pintu utama tersebut,Taehyung yang melihat terus menariknya ke dalam dakapan hangat itu.
"Sayang mana awak pergi,risau saya tahu tak cuba jangan macam nie,"Taehyung mengeratkan lagi pelukannya,Jihyo yang tersentak dengan pantas dia menolak kuat tubuh Taehyung agar jauh darinya.
"kau jangan peluk aku ehh,dasar semua lelaki memang sama je kau boleh tinggalkan aku seseorang kat fun fair tu,lepas apa aku tengok kau dengan perempuan lain duk bersembang,"Jihyo memeluk tubuhnya seperti merajuk.Taehyung yang melihat tersenyum nakal.
"awak merajuk ehh,ala sayang awak janganla majuk2 tak comel lah,"Taehyung menyakat Jihyo yang terpampang itu.
"Tolongla,sape merajuk dengan lelaki macam kau nie,aku nak cakap eh aku kenal Seolhyun tu dan untuk pengesahan kau juga aku dengar yang dia teman wanita kau,"Jihyo tersenyum sinis memandang raut wajah Taehyung yang berubah itu.
"Tak perlu tahu,itu aku dengan dia settle,"Taehyung berbicara dingin selepas mendengar perkataan yang meluncur dari bibirnya Jihyo.
"aku memang tak nak tahu pun,tapi kalau perangai kau macam nie aku pun tak nak Kim Taehyung so better kita cerai,"Jihyo berkata tanpa riak dan itu membuatkan Taehyung mengejapkan rahangnya.
"aku takkan ceraikan kau Kim Jihyo so better kau diam,kau soal lagi tentang cerai memang tak teragak buat kau menangis,"seusai berkata begitu Taehyung terus berlalu keluar dari bilik meninggalkan Jihyo yang menahan air matanya dari jatuh.
Dia tak tahu mengapa dia berasa sedih saat itu sedangkan diri nya sudah lama tidak menangis sekarang dia tak faham perasaannya.
Memacam jadi sekarang Taehyung tidak pasti sama ada mahu Seolhyun atau Jihyo,dan pada masa yang sama Jihyo tidak pasti tentang perasaannya.
To be continued...
💞 💞
YOU ARE READING
I'm fine (나는 괜차나) [ćōmplęťë]
FanfictionDi mana seorang suami sabar menghadapi isterinya yang liar dan pengambil barang terlarang.. Sentiasa memikat tetapi gadis itu memang sudah hati batu mereka berkahwin atas family,kisah di mana si suami sentiasa menyakat dan mempunyai isteri yang tid...