***
Seolhyun datang ke kediaman Taehyung dan menerjah masuk,Jihyo kebetulan yang berada di dapur segera ke hadapan.
"Wei,apa kau buat nie tak malu ke main terjah masuk rumah orang,"pekik Jihyo dengan kehadiran Seolhyun yang melulu.
"kau tu yang tak malu dasar perampas,banyak lagi jantan dekat luar kenapa kena Taehyung,haa perempuan,"Seolhyun seperti orang tidak waras.
"haa,bukan aku nak pun ngan laki kau tu tapi apa la kan,family yang satukan,lenkali tambatla hati mak mertua tu bukannya lama 2 bercinta apa pun takde,"sinis sahaja jawapan yang diberi Jihyo dan itu membuatkan Seolhyun menerkam ke arah Jihyo.
Ke tidak seimbang badan mereka jatuh Seolhyun di atas Jihyo manakala Jihyo sudah menahan mukanya dari ditumbuk Seolhyun.
"PEREMPUAN TAK GUNA DASAR PERAMPAS,JANGAN AKU LEPASKAN KAU HAA,RASAKAN!!,"Seolhyun menarik kuat rambut Jihyo,Jihyo turut membalas.
Taehyung yang terkejut dengan bunyi kecoh dari dalam rumahnya bergegas masuk,terkejut Taehyung yang melihat Jihyo dipukul teruk.
"KIM SEOLHYUN,APA YANG AWAK BUAT NIE,LEPASKAN JIHYO,"Taehyung sudah mengangkat tubuh Seolhyun jauh dari Jihyo,Jihyo berlari naik ke atas.
"mana perempuan tu,Tae I tak sudah lagi you suruh dia turun,"Seolhyun memandang Taehyung tidak puas hati kerana melepaskan Jihyo.
"apa yang Hyun cuba lakukan,stop it Hyun I da cakap Jihyo tu Wife I,dan you da kenapa serang dia macam tu,"Taehyung bercekak pinggang dan dia cuba menahan amarahnya.
"you cakap apa nie Tae,you kata you sayangkan I but see what you try to do....I rasa I dah tak tahan better You cerai---,"terdiam Seolhyun setelah diri nya ditampar Taehyung,air matanya bergenang.
Amarah Taehyung sudah sampai tahapnya dia tidak boleh sabar lagi."I takkan ceraikan Jihyo tapi I akan putus dengan You kalaulah perangai you macam nie lebih baik kita putus,"akhirnya Taehyung bersuara tentang hubungannya dengan Seolhyun.
Seolhyun tergamam serta merta dia berlalu keluar dari rumah agam itu,Taehyung meraup rambutnya kasar,"sial,kalaulah aku bagitau perkara sebenar,"Taehyung mengeluh dan mendaki tangga ke atas dengan lemah.
Setibanya di atas dia berdiri di hadapan bilik Jihyo tak lama dia berdiri,dia membuka pintu bilik dan terlihat Jihyo duduk di atas meja solek sedang membersihkan luka di bibirnya dan dahi.
Sayu melihat keadaan Jihyo,Taehyung melangkah dekat dengan Jihyo dan mengambil kapas untuk turut membersihkan luka,Jihyo sekadar membiarkan.
"maafkan aku,kalau la aku beritahu lebih awal,kau takkan terluka sayang,"Taehyung meminta maaf kerana dibiarkan Jihyo sebegini.
"ceraikan aku Kim Taehyung,itu lebih baik dan aku pun takkan terluka,sekiranya kau berasa salah ceraikan,"seusai bercakap begitu Jihyo berlalu ke bilik air.
Taehyung dibiar mati kata tidak tahu mahu buat apa lagi.
To be continued...
💞 💞
YOU ARE READING
I'm fine (나는 괜차나) [ćōmplęťë]
FanfictionDi mana seorang suami sabar menghadapi isterinya yang liar dan pengambil barang terlarang.. Sentiasa memikat tetapi gadis itu memang sudah hati batu mereka berkahwin atas family,kisah di mana si suami sentiasa menyakat dan mempunyai isteri yang tid...