***Selesai sahaja majlis terus Jihyo bergerak ke bilik hotel yang telah di tempah oleh Maknya manakala Taehyung dibiarkan sendiri.
Sesampai di bilik terus Jihyo melabuhkan punggung di atas katil yang empuk itu lalu dia menanggalkan sebelah antingnya.Sambil itu mulutnya mengomel,"ishhh,rimas nya dala dengan baju nie bencinya aku dengan perkahwinan nie,"terus Jihyo menanggalkan pakaiannya dan bergerak ke arah bilik air.
Taehyung menaiki lif dengan keadaan cemberut kerana ditinggalkan oleh Jihyo begitu sahaja."Jihyo kau tak reti tunggu aku--,"tergantung percakapan Taehyung yang melihat pakaian Jihyo berada di atas katil tandanya Jihyo sudah ke kamar mandi.
Taehyung sudah tersenyum miang memikirkan di mana Jihyo keluar sahaja dari tandas dengan hanya bertuala seperti drama wattpad.Dia segera membuka bajunya.
Selesai sahaja mengelap rambutnya Jihyo keluar dari tandas dan terlihat Taehyung yang sudah baring di atas katil dengan body separuh naked.Jihyo hanya beriak biasa.
"kau da kenapa,kau ingat aku tak tau apa yang kau fikirkan,dengan ingat kau separuh naked tu aku tergoda memang takla jantan,"padu itu yang dibalas Jihyo kepada Taehyung,Taehyung sekadar mencebik mendengar ayat savage Jihyo itu.
"ala,ingat da kawin nie bolela sweet2 tapi dia balas kita dengan ayat savage,"Taehyung menjeling Jihyo yang da keluar dari balkoni itu.
"kan, aku da cakap aku akan buat kau menyesal dengan perkahwinan nie bukan itu yang aku cakap sebelum aku dan kau kahwin,"Jihyo sudah senyum kemenangan.
"hmm,aku tak cakap lagi aku menyesal kawin dengan kau,tapi kau tu yang akan menyesal Kim Jihyo,dala aku nak mandi,"Jihyo sudah mengetap bibir kerana geram dengan kata2 Taehyung itu.Lantas dia mengeluarkan seputung rokok untuk di hisap.
***
"Dia,da kawin la seol apa kata move on je banyak lagi member dia yang hensem bukan dia je,"tegur kawan seolhyun,mina yang melihat seolhyun menangis sambil mengetap bibirnya itu.
"bangsat,punya perempuan aku kenal dia tu mina aku kalau dapat perempuan tu cukup aku ajar dia dasar ambil barang,"seolhyun sentiasa melihat Jihyo di kelab malam kerana seolhyun juga kaki kelab dan merupakan teman wanita Taehyung.
"aku tahu tu tapi kau carilah yang lain takkan nak tae--,"percakapan mina itu dipotong kerana seolhyun memandang tajam mina.
"kau diam,urusan nie aku settle dengan Taehyung kalau aku benci dengan dia pun aku tetap akan jadi Isteri dia juga nanti,"nada dingin diberi Seolhyun kerana tidak puas hati dengan Taehyung.
Seusai itu mereka terus berlalu dari perkarangan hotel di mana perkahwinan Taehyung dan Jihyo diadakan.
Ouk penambahan watak ini hanyalah semula jadi,sekarang nie watak antagonis dia ialah seolhyun so korang jangan konfius lak sis DA bagitau awai2 ni.
To be continued..💞 💞
YOU ARE READING
I'm fine (나는 괜차나) [ćōmplęťë]
FanfictionDi mana seorang suami sabar menghadapi isterinya yang liar dan pengambil barang terlarang.. Sentiasa memikat tetapi gadis itu memang sudah hati batu mereka berkahwin atas family,kisah di mana si suami sentiasa menyakat dan mempunyai isteri yang tid...