Double update thanks untuk hari nie sbb smlm tak Update sis Update double untuk korang,😊💕
Semasa semua orang sedang makan Jihyo merasakan dirinya diperhatikan oleh seseorang,dia masih tidak perasan akan kehadiran Taehyung yang sedang memerhati dirinya.
"macam mana dengan perbincangan kita tu iyala,kalau kita jew yang bincang pasal hal ini nanti apa kata mereka pula,"soal puan Kim yang membuka bicara untuk situasi mereka.
"iyala,kita kena beritahu dia orang tentang ini juga nnti karang cakap kita pula tak moden,"Puan Song turut beritahu.
"macam niela,Taehyung dan Jihyo kami sebenarnya mahu satukan kamu kerana isu yang lalu jadi---,"soal ayah Jihyo tentang mereka mahu satukan mereka Jihyo sudah tercengang manakala Taehyung beriak biasa.
"eh,jap Jihyo tak faham nak satukan maksudnya-- kahwin ke,oh noo pliss hyo tak nak Ayah,hyo muda lagi k,"bantah Jihyo dia tidak mahu kahwin dan itu membuat ayah Jihyo menjegilnya.
"Taehyung,kamu macam mana mahu ke kamu kahwin dengan Jihyo,"soal Puan Song kepada Taehyung yang senyap sahaja.
"saya,okay sahaja jika dia mahu saya terima je,"pandang Taehyung kearah Jihyo dia sudah tersenyum sinis melihat muka kejutan Jihyo itu.
"mak kan hyo da cakaplah yang--,"percakapan Jihyo dipotong oleh ayahnya dan di situ suara ayah Jihyo terus berubah keras.
"song jihyo kamu akan berkahwin dan kelakuan kamu tu ubah ya selepas kahwin nanti jika kamu berani melawan,siaplah kamu,"keras sahaja suara Tuan Song kepada anak perempuannya walaupun Jihyo kuat melawan tapi dia takut jika ayahnya menaikkan tangan.
Jihyo sudah terdiam dia tidak boleh buat apa dan Taehyung sudah senyum menang dia sudah merancang untuk kenakan Jihyo lepasan berkahwin.
"baguslah masing2 da setuju,lepas nie saya uruskan baju mereka ya pa,sejoli betul tengok mereka tu,"Puan Kim sudah senyum kegembiraan kerana bermenantukan gadis cantik itu.
"baiklah,yang selebihnya saya uruskan Iya,berbesan juga kita,hahah,"Puan Song sudah tawarkan diri untuk menolong selebihnya.Dia percaya Taehyung bole ubah anaknya itu.
Keluarga besar itu sudah berbual rancak manakala anak2 mereka di dunia masing2.
"boleh kita sembang sekejap ada sesuatu juga saya nak bagitau,"tegas suara Jihyo bertanya Taehyung.
" boleh je marila ke laman sana,"ajak Taehyung ke laman supaya tiada orng dengar.Keluarga mereka sudah melihat anak2 mereka beredar untuk berdua duaan.
Di laman,
"kau serius nak,kahwin dengan aku,kau tak menyesal dengan keputusan kau,aku akan pastikan kau hidup susah dengan aku kahwin nanti,"berang Jihyo kepada Taehyung yang mahu berkahwin dengannya.
"haa,aku takkan menyesal tapi aku akan buat kau menyesal kahwin dengan aku dan kau mesti sukakan aku lepas kahwin,"Taehyung merapatkan dirinya ke jihyo,Jihyo yang terkejut itu terus mengundur diri dan ketika itu dia hampir jatuh sempat Taehyung menyambutnya dengan berpaut pinggang Jihyo agar tidak jatuh.
Terkejut Jihyo lantas dia menolak badan Taehyung agar jauh darinya."apa kau buat ni hah,kau jangan ingat dengan muka kacak kau tu aku akan suka kau,memang tak,"Jihyo sudah meninggikan suaranya lalu meninggalkan Taehyung yang membuat muka tak de perasaan itu.
"haa,lihat sahaja muka dia sudah buat aku mahukan dia hahahhaha,"Taehyung Sudah ketawa suka.
To be Continued...
💞 💞
YOU ARE READING
I'm fine (나는 괜차나) [ćōmplęťë]
FanfictionDi mana seorang suami sabar menghadapi isterinya yang liar dan pengambil barang terlarang.. Sentiasa memikat tetapi gadis itu memang sudah hati batu mereka berkahwin atas family,kisah di mana si suami sentiasa menyakat dan mempunyai isteri yang tid...