***
Hubungan antara Jihyo dengan Taehyung semakin baik selepas kejadian yang tak diduga berlaku bulan lalu.
"Sayang,tolong saya jap saya tak bole nak pakai sendirila,"Taehyung senyum petak kearah Jihyo,Jihyo yang sedang menyediakan makanan itu melihat suaminya pun tersenyum.
"macam budak je,takkan tu pun takle pakai,selama nie bole je pakai sendiri,"Jihyo mengerling Taehyung tajam dan melangkah ke arahnya.
Dengan nakalnya Taehyung memaut lembut pinggang Jihyo,tersentak itu yang di rasanya.Dia memulas kasar lengan Taehyung tetapi Taehyung mengejek isterinya menyatakan ianya tidak sakit.
"Awak nila kan,mengada tahap betul.Hari nie balik awal Eh,saya masak sedap 2 untuk awak,"Jihyo mengalung leher suaminya lembut,manakala Taehyung meragut lembut bibir Jihyo.
"okay sayang,jumpa malam nie pakai cantik2 tau biar saya tergoda,hoho,"Taehyung mengekek suka apabila Jihyo membuat muka toya nya.
"blala,nnty mendapat dengan saya,"Jihyo menunjuk penumbuk nya yang kecil itu,Taehyung menyatukan penumbuknya ke penumbuk Jihyo yang kecil.
"Hmm,cuba lagi,"Taehyung berlalu keluar dengan segera setelah Jihyo menjeling tajam dirinya.
***
Di pejabat Taehyung,dia melakukan tugasnya sambil berkerut2 dahinya memandang komputer kerjanya.
"kenapa data tak boleh accept kerja aku nie,ada orang sentuh USB kerja aku ke,"Taehyung mendengus setelah hasil kerjanya tak boleh accep.
"yura,masuk ada benda aku nak bagitau,"setelah berkomunikasi dengan yura,Taehyung menyandar kasar tubuhnya.
"ya tuan Kim,ada apa saya boleh tolong,"soal Yura dengan tubuh di bongkok sedikit kearah Taehyung.
"nie asal tak boleh accept data kerja aku nak masukkan nie,ada orang usik ke kerja aku,"soal Taehyung berang,yura memaklumkan sebentar tadi ada seorang pekerja menghantar hasil kerjanya ke meja Taehyung.
Taehyung melihat lalu menyuruh Yura memanggil orang yang masuk ke pejabatnya sebentar tadi.
"haihh,yang gatal 2 usik aku punya komputer nie kenapa,"Taehyung membuka kembali komputernya untuk mencuba kembali tetapi masih tidak boleh.
***
Jihyo yang melihat bahan untuk dimasak tidak cukup dia merengus geram,dengan langkah malas Jihyo berjalan ke atas untuk bersiap ke market besar membeli bahan basah lain.
"aduh,leceh satu nak bawa kereta satu,malas nya kang tak masak kantoi lak,"dengan omelan kereta yang dipandu Jihyo membelah jalan untuk ke market.
To be continued...
💞 💞
YOU ARE READING
I'm fine (나는 괜차나) [ćōmplęťë]
FanfictionDi mana seorang suami sabar menghadapi isterinya yang liar dan pengambil barang terlarang.. Sentiasa memikat tetapi gadis itu memang sudah hati batu mereka berkahwin atas family,kisah di mana si suami sentiasa menyakat dan mempunyai isteri yang tid...