***
"aku tak taula,hyung perangai si Jihyo tu menjadi2,aku da try macam2 supaya dia suka aku,tapi tengoklah,"Taehyung yang stress meraup rambutnya ke belakang.
"Taehyung aku ada idea kalau kau onla,cer terai bawa perempuan masuk rumah,conform dia bengang,"Suga memberi idea pada Taehyung.
"gila kau Hyung,memang takla,aku pun tak pernah bawa perempuan lain dalam rumah nie nak bawak pula,"Taehyung menggeleng kepalanya laju kerana idea yang diberi Suga tu mengarut.
"heleh,Seolhyun tu tang mana tak pernah bawa,sembang babi pun bole terbang,"Suga menggerling Taehyung yang sembang cam apa.
"hehe,Seolhyun tu lain sepatutnya kahwin ngan dia tapi tulah dapat perempuan ego cam bini aku nie mmng takla aku nak biar dia terlepas,"Taehyung sudah macam orang tak okay kerana tidak tahu mahu buat apa.
"Haih,ikut kau la kalau nak follow kalau tak nak ikut jangan cakap hyung tak tolong kau,"Suga menghirup minumannya sambil mata tertacap pada gadis seksi yang sedang mengambil order.
***
'lalala~~gwenchana,gwenchana~~,'Jihyo bersenandung ketika melihat majalah 2 pakaian.
Klickkk!
Jihyo memandang pintu utama yang dibuka,kemudian dia memandang kembali majalahnya,Taehyung yang kelihatan penat itu menuju ke arah Jihyo dan duduk di sebelahnya.
"Sayang~~,awak free tak esok..,"Taehyung mengelus lembut tangan Jihyo dan bersuara manis,Jihyo yang pelik dah menepuk tangan kasar Taehyung.
"kau nak apa,nak cakap... Cakap jela tak payah sentuh2 aku,"Jihyo menepik Taehyung.
"amboi garangnya,sabarlah takyah marah2,"Taehyung menyakat isterinya.
"sebenarnya....sebenarnya....jom buat anak,hahahah,"Taehyung sudah ketawa menyeringai suka.
"dasar lelaki miang,kau niekan kalau aku campak buku nie kat kau,"Jihyo melompat sebelah mendengar ayat Taehyung tadi.
"gurau la,dala aku nak mandi kalau ajak kau bukan nak terpaksa layan diri sendiri,"Taehyung membuat nada kecewa.
***
"pliss,Taehyung angkatla Kenapa you buat I macam nie,"Seolhyun gelisah kerana panggilannya tak di jawab Taehyung.
"ahhhhh,bangsat punya perempuan siaplah kau besok aku terjah,kalau tak perempuan tu da lama la aku kahwin ngan Taehyung,siall,"Seolhyun menghempas telefonnya ke lantai dan mencampak satu2 barang make upnya,seperti orang tidak waras.
To be Continued....
💞 💞
YOU ARE READING
I'm fine (나는 괜차나) [ćōmplęťë]
FanfictionDi mana seorang suami sabar menghadapi isterinya yang liar dan pengambil barang terlarang.. Sentiasa memikat tetapi gadis itu memang sudah hati batu mereka berkahwin atas family,kisah di mana si suami sentiasa menyakat dan mempunyai isteri yang tid...