Ik zapte alle zenders langs en zag dat er niks boeiende bezig was.
Ik deed de tv uit en ging op mijn bed liggen.
Gelukkig hoef ik niks te leren voor morgen, we hebben een open boek toets.
Ik gooide mijn deken half over me heen en natuurlijk was mijn yemma het eerste waar ik aan dacht. Ik deed mijn ogen dicht en zag haar mooie gezicht voor me. Ik heb eigenlijk nog nooit met iemand over mijn yemma gesprokken. Alles wat ik dacht en voelde hiel ik binnen in mijn hart en dat hart stond nu na 3 jaar bijna op ontploffen.
Zuchtend door de hitte probeerde ik te slapen, maar bedachte dat ik de wekker nog moest aan zetten.
Ik deed de wekker aan en ging terug op mijn bed liggen.
Ik was op de een of andere manier zoo moe vandaag.
Ik deed mijn ogen dicht en probeerde te slapen, maar ik kon niet.
Yemma ienoe, ik wil haar zo graag terug ik zou er echt alles voor doen om haar terug te krijgen, ALLES, alleen kan het helaas niet meer. Zonder dat ik het doorhad gleden de tranen langs mijn ooghoeken. Welterusten Yemme ienoe...Wit, alles was wit. Ik keek verschrikt om me heen en herkende de omgeving.
Ik raakte helemaal in paniek, ik wilde praten en bewegen maar weer lukte het niet. Ik keek in de verte en zag iemand. Het was mijn séno yemma.
Maar yemma liep dit keer helemaal naar me toe.
Ze bleef vlak voor me staan en keek me aan ze haalde haar hand over mijn wang en veegde mijn traan weg.
Ik keek haar en zag dat ze er nog steeds even mooi uitzag als altijd. Haar huid tegen de mijne aan. Ooh wat had ik dat gemist. De tranen begonnen nog heviger over mijn wangen vloeien. Ik opende mijn mond en kon na veel pijn en moeite met een piepklein stemmetje "yemma" zeggen.
Met beide handen veegde ze mijn tranen weg en keek me diep in de ogen aan. Ik kon aan haar zien dat ze iets wilde zeggen. Ze opende haar mond. "Sarah..." En ik werd in een bezweet bed wakker...