,,A kde je ten problém?" Opýtal sa Ben do telefónu.
,,S Nellou" povedal.
,,Žartuješ? Žiarliš na Nellu?" Zasmial sa.
,,Lauren-" začal opäť no prestala som počúvať a ľahla si na ich gauč. Rukami som sa zahrabla do mojich vlasov a začala sa s nimi hrať. Spomenula som si na minulú noc a sama pre seba sa pousmiala. Bolo to tak intenzívne a skvelé. Milujem ten pocit, ktorý mi Patrick vie navodiť. Pocit nadržanosti a aj keď sa vtedy cítim najzraniteľnejšia, cítim aj to, ako to potrebujem. Ako ho potrebujem.Obzrela som sa na Bena a započula, ako do telefónu vraví Nicolas. Nereágovala som keďže stále telefonoval a znova sa ponorila do vĺn myšlienok túžby po Patrickovi. Na jeho ruky po mojom tele, po jeho neslušných slovách, ktoré mi šepká počas toho, ako bozkáva môj krk, po ňom..
Zrazu som zatúžila po tom cítiť ho znova a ešte viac. Moje neslušné myšlienky ma avšak ihneď kvôli mojej hanblivosti opustili a začervenala som sa.
Posadila som sa a pozrela na moje biele jeansy a červené tričko. Dnes večer ideme s dievčatami do klubu. Som zvedavá čo mi bude Lauren o Benovi rozprávať. Počúvať názory od oboch je zvláštnejšie než som čakala.
,,Nella počúvaš ma?" Opýtal sa Ben čím ma prebral z tranzu.
,,Čo? Hej, jasné, že hej" prikývla som.
,,Nemám ten pocit" povedal a zasmial sa.
,,Prepáč" pokývala som hlavou a vlasami pohodila dozadu.
Benov pohľad skĺzol na môj krk a z jeho hravého pohľadu sa razom stal zamračený.,,Čo je to?" Opýtal sa nahnevane a prstom prešiel po mojom krku.
,,Čo je čo?" Zasmiala som sa.
,,Nella nehraj zo seba hlúpu, na krku máš veľký cucflek" povedal. Prekvapene som sa naňho pozrela a pozrela sa do ich zrkadla, ktoré vyselo nad obývačkou a slúžilo, ako obraz.
Na krku z boku sa mi vynímal obrovský fialový cucflek. Prešla som si po ňom rukou a sykla bolesťou. Ani vo sne by mi nenapadlo, že Patrick mi spraví cucflek. Uznávam, mohlo mi to dôjsť, je na mojom krku prilepený ako pijavica.
Prečo mi to nenapadlo? Bože, dúfam, že si to nevšimli rodičia.. otec by ma zabil.,,Od koho je?" Opýtal sa Ben a v zrkadle som zbadala okrem toho svojho odrazu aj ten jeho, ako na mňa zamračene hľadí.
,,Musela som sa niekde buchnúť" zaklamala som a vlasy si prehralba dopredu. Vždy sme si s Benom hovorili všetko, no po tom čo ma niekoľko krát na Patricka upozorňoval, nemohla som mu to povedať. Neviem ako by zareagoval a nechcem aby sa na mňa hneval, ani na mňa ani na Patricka.
,,Ale prosím ťa" odfrkol si ,,Nerob zo mňa hlúpeho, prečo mi to nechceš povedať a klameš? Hovoríme si predsa všetko"
,,Ja neklamem" pokývala som hlavou nesmelo a do mojich líc sa nahrnula červeň.
,,Ty niekoho máš?" Opýtal sa s pozdvihnutým obočím. Prekvapene som naňho vypleštila oči a nevedela ako zareagovať. Zase.
,,Ja viem, že sa ti poslednou dobou nevenujem a, že som iba s Lauren no stále si tá najpodstatnejšia žena v mojom živote" povedal a objal ma ,,to Lauren nehovor" dodal a obaja sme sa zasmiali.
,,Ale čo to, čo to.." Započula som od dverí a otočila sa tým smerom. Vo dverách stál Nicolas a do domu práve vstupoval aj Adam s Martinom, Victorom a Patrickom ,,Vieš čo by povedala tá tvoja blondska keby ťa tu uvidela stať s jej kamoškou?" Zasmial sa opäť Nicolas.
,,Sme kamaráti" povedala som.
,,Hej a ja budem dnes večer triezvy" uchechtol sa a hodil sa na Benov gauč ,,Čo ty tu Nella?" Opýtal sa.
YOU ARE READING
[UN]FAIR GAME- h.t. /sk/
Fanfiction,,V tých rukách držíš iba loptu alebo tam niekde máš aj moje srdce?" [UPOZORNENIE: V príbehu sa vyskytuje veľa vulgarizmov, sexuálnych scén a narážok] @xlovenellx