,,Naposledy som tu bola keď sa stalo to s Thomasom" povedala som potichu a vystúpila z auta.
,,Ja viem" povedal a podišiel ku mne. Stála som pred jeho autom a sledovala krásny výhľad na celé mesto. Premýšľam čo asi robia všetci tí ľudia dole. V Londýne žije cez osem miliónov ľudí a každý z nich má tam dole nejaký svoj príbeh.
O malú chvíľu sa Patrick pritiskol na moje pery a smačne ich bozkával. Milovala som keď sa tak správal. Jednoducho si dominantne vzal to čo chcel. Obmotala som si ruky okolo jeho krku a on ma vyzdvihol a posadil na jeho kapotu.
Jeho ruky som pocítila na mojich bokoch na ktoré zatlačil a ja som si ho za krk pritiahla bližšie. Obmotanými rukami okolo jeho krku som si ho doslova privlastňovala.
Jeho jazyk sústavne neprestával v puse kmitať oproti tomu môjmu.
Sediac na kapote jeho auta a vidiac predomnou ten úžasný výhľad na mesto bol tento jeho nápad jeden z najlepších.
Ruky onedlho preložil na môj pás a trocha ma zaklonil dozadu aby sa na mňa nalepil aj keď stál.Odtiahla som sa a pozrela do jeho oči. Bolo v nich toho toľko a zároveň tak málo. Chcela som to všetko vedieť, no jediné čo som vedela bolo, že sa to len tak nedozviem. Pozdvihol obočie akoby čakal čo poviem no ja som sa iba tak pozerala do jeho oči a snažila sa na niečo prísť. No nech som sa snažila akokoľvek, Patrick bol v určitých veciach ako uzavretá kniha.
,,Čo?" Opýtal sa a oblízol si spodnú peru. Jeho dnešná tmavo modrá mikina bežného strihu, ako to vždy nosí a čierne jeansy, ktoré ukazovali jeho vypracované nohy, ma dostavali do kolien.
,,Nič" pokývala som hlavou a pozrela na jeho mikinu.
,,Páči sa ti?" Zasmial sa a pozrel na jeho mikinu.
,,Ešte som ju na tebe nevidela"
,,Ale bez nej si ma videla" povedal a naklonil sa k môjmu uchu aby ma bozkával pod ním. Zasmiala som sa a pokývala hlavou.
Odrazu mu zazvonil mobil a ja som pozdvihla obočie keďže si to vôbec nevšímal ,,zdvihni to" povedala som.
,,To počká" povedal a naďalej sa venoval mojej pokožke.
,,Nie" so smiechom som sa odtiahla a ruky položila na jeho ramená aby som ho postrčila ďalej ,,dvihni to a môžeš dokončiť čo si začal" povedala som s úsmevom a jeho oči zaiskrili.
Prevrátil očami a vytiahol telefón zo zadného vrecka. Pozdvihol obočie a zodvihol. Jeho veľký Iphone XR vyzeral v jeho rukách tak malý. Môj Iphone 8 vyzeral v tých mojich ako tehla.
,,Dúfam, že je to dô-" povedal Patrick do telefónu no naraz stuhol a očí mu sčerneli. V telefóne to neznelo veľmi príjemne a ozýval sa odtiaľ nevysvetliteľný hluk, akoby po sebe chlapi nadávali.
,,Kde ste?" Opýtal sa a odstúpil odomňa do určitej miery ďalej. Prehrabol si vlasy a ruku si dal do jeho rozopnutej bundy.
,,Maximálne o desať minút"
,,Som s Nellou"
,,Nie, kurva nemôže ísť so mnou"
,,Doparoma, volal si Noahovi?"
,,To je kokot"
,,Ochvíľu som tam" povedal a zložil. Otočil sa ku mne a ja som v očiach uvidela jeho hnev, ktorý takmer sršal.,,Musíme ísť, odveziem ťa domov" povedal a ja som zliezla z jeho kapoty a sadla si do auta.
,,Deje sa niečo?" Opýtala som sa keď som si zapínala pás a poupravila si vlasy v zrkadle.
,,Nie" povedal nahnevane a odmerane.
,,Kto volal?" Opýtala som sa.
,,Nicolas" povedal a pevnejšie stísol volant.
YOU ARE READING
[UN]FAIR GAME- h.t. /sk/
Fanfiction,,V tých rukách držíš iba loptu alebo tam niekde máš aj moje srdce?" [UPOZORNENIE: V príbehu sa vyskytuje veľa vulgarizmov, sexuálnych scén a narážok] @xlovenellx