-22-

2.9K 92 8
                                    


,,Takže dnes večer?" Opýtala sa Tamara do telefónu ,,O koľkej asi prídeš?"

,,Ešte neviem, kedy sa to začína?" Opýtala som sa.

,,Vatru by mali začať zapaľovať o ôsmej večer, ale určite sa omeškajú preto sa na to nespolieham" povedala ,,som rada, že na dnes večer hlásia celkom teplo vrátane možnosti"

,,To aj ja" povzdychla som si ,,ale čo si čakala v Londýne? Pekne počasie?" Zasmiala som sa.

,,Áno" zasmiala sa ,,tak sa tam uvidíme, fajn?"

,,Fajn" prikývla som a zložila.

Začiatok školského roka sa vždy nesie v znamení zapaľovania vatry v škole. Nie iba našej, ale všetkých škôl v Londýne. Je to také upevňovacie a väčšinou sa to organizuje na nejakom kampuse. Neviem prečo to tento rok dali až na koniec októbra, ale očividne na to majú nejaké dôvody.

Chodila som tam každý rok s Benom. Jeho kamarátov som vždy poslušne a úspešne ignorovala, keďže sa so mnou nechceli nejako extra baviť, ale teraz sa im nevyhnem a bude to skôr naopak. Baviť sa nebudem jedine tak s Benom.

,,Ideš na zapaľovanie vatry?" Opýtala som sa Lea keďže sedel v obývačke kam som práve prišla.
Všetky školy majú spravidla v deň zapaľovania vatry voľno.

,,Áno" prikývol ,,Ty?"

,,Ideš s tými tvojími kamarátmi?" Pretočila som očami.

,,A ty?" Pozrel na mňa.

,,Aspoň sa nesprávajú ako z minulého storočia" pretočila som očami.

,,Nella vybuchla si skôr než by ti to stihol vysvetliť" povedal s pohľadom na televíziu.

V hlave mi preblesla myšlienka, že je to možno rovnaká situácia, ako s Patrickom. Vybehla som naňho a potom odišla. Asi by som sa mala ospravedlniť.

,,Myslíš, že by som sa mu mala ospravedlniť?" Opýtala som sa.

Leo sa na mňa prekvapene pozrel čím neskrýval prekvapenie ,,Áno" prikývol ,,pýtal sa na teba, a to on nerobí často. Asi si sa mu zapáčila"

Pri myšlienke na Samuela mi napadlo, že jediné čo na ňom bolo, bolo to, že vyzeral dobre. To isté ku mne prechovával aj on. Iba fyzická príťažlivosť.

Asi u nikoho to nie je tak, že by som strácala pevnú zem pod nohami.
Ako u Patricka..

,,To je milé" zasmiala som sa.

,,Očividne si jeho typ" povedal.

,,Prestaň" buchla som ho ,,Nemám záujem, iba sa mu ospravedlnim za to, ako som sa chovala a to je všetko"

,,Ako myslíš" mykol ramenami a odmlčal sa.

Premýšľam či bude na vatre aj Patrick. Keď som sa ho to pýtala naposledy, tak povedal, že je to pre idiotov. Jasné, prečo by tam aj šiel? Sám sa vyjadril, že to nie je nič preňho. No možno by šiel, ale..

Z myšlienok ma vytrhlo zapípanie môjho telefónu. Čo robíš večer? Patrick.

Zakúsla som si do spodnej pery aby som sa neusmievala, ako idiot, no vedela som, že sa ako idiot usmievam. Bože.

Odpísala som mu, že mám program a zamkla telefón. Netrvalo dlho a Patrick už odpísal.
Doparoma, iba mi nehovor, že ideš na to blbé zapaľovanie vatry.

Nad jeho vulgárnym slovníkom som sa zachichotala a pretočila očami. Odpísala som mu, pričom som sa ho opäť opýtala či príde.
Moju správu akoby odignoroval a opýtal sa na niečo úplne iné. S kým ideš?

[UN]FAIR GAME- h.t. /sk/Where stories live. Discover now