Pozdvihla som si moje svetlo modré jeansy za tento večer po už asi tisíci krát a pohladila môj obtiahnutý crop-topový sveter ružovej farby. Moje vlasy v drdole som radšej poslušne ignorovala a pozrela na moje zlate hodinky aby som zistila čas. Bolo niečo okolo polnoci a ja som tu zatiaľ ešte stále nevidela Lauren. Vravela že k Adamovi na party príde no nevidím ju tu. Spôsob akým sa dozvedela o tom, že Ben ju podviedol s Mayou ma bolel vždy keď som si naňho spomenula. Ponížila ju a Ben sa ani nesnažil vyhovoriť jej to.
Frustrovane som si pozdvihla jeansy znovu a zrazu na mojich bokoch pocítila ruky. Jemne sa dotýkali aj môjho trocha odhaleného pásu a ja som pocítila, že sú to jeho ruky.
Prstami sa zachytil o lem mojich jeansov a pozdvihol ich vyššie až som zo seba vydala ston.,,Ak si ich ešte raz dvihneš tak, ako pred chvíľou, stiahnem ich z teba" zachraptel do môjho ucha a ja som pocítila jemný zápach alkoholu no zasmiala som sa.
,,Nemôžem za to, padajú mi. Predtým mi boli akurát" povedala som.
,,Možno keby si jedla aj mäso a nie iba tie tvoje zeleninové pičoviny, nepadali by" povedal a otočil ma čelom k nemu. Ruky na mojom páse stále nechával a prechádzal po ňom až na boky.
,,Volá sa to zeleninové karbonátky" pretočila som očami a ruky si obmotala okolo jeho krku ,,dodáva to potrebné vitamíny na prežitie jedného dňa a je to chutné. Mal by si to niekedy vyskúšať tiež, je to dokonalá náhrada za mäso z veľkochovov. Keby si vedel koľko antibiotík natrepú do takej slie-" prilepil sa na moje pery čím ma zároveň umlčal. Niekedy sa mi jeho nápady, ako ma umlčať fakt páčia.
Odtiahla som sa a pozrela naňho. Usmieval sa na mňa ako slniečko a bol rozkošný ako dieťa.
,,Čo je?" Opýtala som sa so smiechom.,,Nella?" Započula som moje meno a pozrela na Lauren. Stála vedľa nás a vyzerala zničene a osamelo.
,,Oh, ahoj" povedala som a podišla k nej. Objala som ju a usmiala sa na ňu ,,Si v poriadku?" Opýtala som sa.
,,Asi áno" prikývla ,,bude to dobré, sľubujem, že nebudem robiť scény"
,,Zostaneš radšej so mnou. Fajn?" Zasmiala som sa.
,,Alebo s vami" opravila ma Lauren a pozrela sa za mňa. Pootočila som hlavou a uvidela Patricka, ako stojí vedľa mňa. Očividne mal veľmi dobrú náladu. Neprestával sa smiať.
,,Alebo" povedala som a pozdvihla obočie.
,,Tu si" Vyrušil nás odrazu od niekaľ Victor s Adamom.
,,Patrick ide o tú vec, potrebujeme tvoju pomoc" povedal Adam.
,,Je to predsa váš problém či nie?" Opýtal sa Patrick odmerane a ja som si premerala jeho mohutnú postavu. Čierne skinny s dierami a čierna mikina jeho obľúbenej značky. Na nohách mal nejaké drahé botasy a vlasy mal dokonalé, tak, ako vždy.
Predstavovala som si, ako si bude cez hlavu preťahovať mikinu a ja uvidím jeho vypracované telo, ako si bude sťahovať jeansy a ako sa bude jeho mohutné telo, ktoré obsahuje samí sval, skláňať nado mnou.
V televízii som často sledovala filmy pre mladých v mojom veku kde dievča prišlo o svoje panenstvo na party s chlapcom, ktorého práve spoznala. A prečo?
Pretože chcela. Pretože byť jediná panna pre ňu nebolo práve ideálne. Pohybuje sa v tej spoločnosti a preto si myslí, že tak je to správne. Lenže žijeme v demokratickej krajine kde si môžeme svoj osud vybrať sami. To, a aj to, ako to urobíme.Už od mala som sa riadila podľa všetkých predpisov a všetko si do podrobna vždy napísala. Harmonogram som si napísala vždy deň predtým, tak, ako to robím aj teraz. Svojím spôsobom ma to ukľudňuje a preto si takto naplánujem aj môj prvý sex.
YOU ARE READING
[UN]FAIR GAME- h.t. /sk/
Fanfiction,,V tých rukách držíš iba loptu alebo tam niekde máš aj moje srdce?" [UPOZORNENIE: V príbehu sa vyskytuje veľa vulgarizmov, sexuálnych scén a narážok] @xlovenellx