,,Ešte neviem ako dlho budeme mať tréning. Potom ti zavolám" povedal a tým aj zložil. Telefón som od ucha oddialila a s povzdychom sa trocha udomácnila v kresle. Poobzerala som sa po okolí a sledovala ľudí ako pijú kávu alebo nejaký koktejl či čaj.
Pozrela som pred seba na moju nealkoholickú Piña Coladu vo vysokom pohári na stopke. Vedľa mojej stálo Oliviine Mochito.
,,Čo chcete v nedeľu večer jesť? Mám Vám niečo uvariť alebo si niečo objednáme?" Opýtala sa Lauren.
,,Mohli by sme si niečo uvariť spolu" navrhla som.
,,To znie dobre" prikývla Nina a telefón položila vedľa toho môjho.
,,Fajn, ale už žiadne horory, nechceme predsa aby to opäť dopadlo, ako minule. Nakoniec sme počúvali o porne" zasmiala sa Sarah.
,,To už nehrozí, pozajtra odchadzajú na zápas do Írska"
,,V nedeľu?" Opýtala sa Lauren a ja som súhlasne prikývla.
,,Tak to budeš mať nejaký čas iba pre nás Nella" usmiala sa Nina víťazoslávne a ja som rovnako s úsmevom prikývla.
,,Budete spolu dnes?" Opýtala sa Olivia.
,,Mali by sme byť. Uvidím kedy mu skončí tréning, potom asi príde k nám domov, alebo prídem ja k nemu a tak sa rozlúčime"
,,Ako sa rozlúčite?" Zasmiala sa Tamara a ja som očervenela ,,Nella, tak už povedz o tom, aký je. Nič v zlom, iba som na to celkom zvedavá, všetky vždy hovorili o tom aký úžasný je v posteli Patrick Smith"
Naraz som pocítila hrdosť s zahanbenie z toho s kým som si vlastne začala. Ovládol celý moj život a narába s ním, ako sa mu zachce.
,,Je to, teda on je-",,No tak nehanbi sa, buď úprimná"
,,Je fakt skvelý" priznala som a hlavu si podoprela o ruku, ktorou som sa lakťou podopierala o kreslo v ktorom som sedela. Vlasy som si prehodila do zadu a sledovala pohľady mojich kamarátok.
,,Takže to nie sú iba prázdne slová?" Opýtala sa Lauren.
,,Koľko centimetrov asi má?" Opýtala sa Nina no v tom momente sa k nám dostavil mladý čašník, ktorý ju počul a všetky sme sa začali smiať.
,,Nech sa páči slečna" povedal s uchechtnutím a položil pred ňu obrovskú misu skaramelizovaného popcornu, ktorý sme si spolu objednali.
,,Ďakujeme" povedala Tamara so smiechom pretože Nina sa v sfarbení do červena podobala rajčine a hlavu si skryla do dlaní.
,,To bolo strašne trápne" povedala Nina keď sme sa dosmiali.
,,To bolo mega trápne" smiala sa Lauren.
,,Nie je to náhodou Claudia s Alex?" Opýtala sa Tamara a hlavou smerovala k dverám odkiaľ práve prichádzala Claudia s Alexandrou.
Kráčali smerom k nám a sledovali nás, akoby vedeli, že tu budeme. Claudia ma neprestávala pozorovať a pobehovala očami po mojom outfite ktorý pozostával z bielych skinny jeansov a čierneho topu, ktorý dokonale obťahoval moju postavu a bol zapásaný v jeansoch. Bol cely čipkovaný a priehľadný, takže mi bolo vidieť aj moju čiernu čipkovanu braletku. Bolo to na ramienka a vlasy som mala zopnuté v chvoste takže mi vynikali kľúčne kosti a krk. Moje čierne čižmy z brúsenéj kože a môj dlhý hnedý kabát prevesený cez stoličku na ktorej som sedela.
YOU ARE READING
[UN]FAIR GAME- h.t. /sk/
Fanfiction,,V tých rukách držíš iba loptu alebo tam niekde máš aj moje srdce?" [UPOZORNENIE: V príbehu sa vyskytuje veľa vulgarizmov, sexuálnych scén a narážok] @xlovenellx