P A T R I C K
🌃
,,Hral si skvele Patrick, neviem či som vôbec videla niekoho kto má lepšie strely ako ty" napoly opitý som prijímal riťolezectvo nejakých dvoch dievčat, ktoré sedeli po mojom boku a iba sa uškŕňal.
,,Hraje skvelo vždy a nie iba dnes, sledujeme ťa už dlhšiu dobu" povedala brunetka s hlbokým výstrihom, ktorý ma zaujal, rovnako ako ten jej kamošky blondíny.
,,To áno, ale čo keby si teraz ukázal ako skvele to dokážeš odohrať v posteli?" Opýtala sa a ja som so svojimi alkoholom a drogami otupenými zmyslami súhlasne prikývol. Ak by som bol triezvy vedel by som si odrieknuť, teda možno keďže vidím ako sú obdarené, ale každopádne by som vedel situáciu lepšie zhodnotiť keďže je očividné, že zo mňa majú iba niekoho na zviditeľnenie sa.
,,Tak dobre" prikyvol som.
,,Počkaj na nás fešák, musíme niečo vybaviť. Ochvíľu sme späť" povedala blondína a už ich nebolo.
,,Nespal si náhodou včera s ich kamarátkou?" Opýtal sa Ben a potiahol si z jointa.
,,Neviem" zasmial som sa a viac sa okolo neho rozvalil keďže si ku mne prisadol.
,,Idú po tebe ako svetlušky za svetlom" zasmial sa a ja som sa zapozeral priamo pred seba keďže som chcel trocha zaostriť a byť v pohode.
,,Vidíš ju?" Opýtal sa Ben a prstom ukázal na nejaké dievča, ktoré s niekým tancovalo.
Dlhé blond vlasy, ktoré boli rozpustené a voľne padali po chrbáte. Dlhé nohy až po zem, ktoré začínali skvelým zadkom, hore sa to tiahlo cez úzky pás, ploché brucho a dve plné melóny presne do ruky. Ak bude vyzerať na tvári dobre, možno by sa mohla pridať ku mne a tým dvom.
Otočila sa mi čelom a konečne som ju uvidel. Bola fakt pekná, teda nie, bola fakt krásna. Okrúhla tvár, drobný nos, veľké, zvedavé, zelené, prenikavé oči a plné, srdcovité, ružové pery, ktoré žobronili o bozk. Mal som pocit, že som ju už niekde videl, ale ani za svet by som si nevedel spomenúť kde a kedy. Som sfetovaný.
,,No vidím" povedal som a všimol si, že Martin, Victor a Nicolas sa tam pozerajú tiež.
,,Tú raz dám dole" povedal naveľa a ja som sa uškrnul.
,,Prečo nie práve teraz?" Opýtal sa Martin.
,,Pretože to nebude také jednoduché, nevidíte ju? Stelesnená nevinnosť" povedal a oblízol si spodnú peru.
,,Má fakt popiči postavu, dal by som si povedať" povedal som s pohľadom na človeka, mne zatiaľ známeho pod menom Lauren.
,,Je obsadená" buchol do mňa Ben so smiechom.
,,Podľa mňa tvoja kamoška vyzerá lepšie" povedal Victor Benovi.
,,Nella? No hej, vyzerá dobre. Tie biele jeansy na nej fakt dobre sedia, tak ako všetko" povedal a ja som si uvedomil, že biele jeansy má iba jedna z nich.
,,Počkaj, nie je to Lauren?" Opýtal som sa.
,,Kto?" Nechápal Ben.
,,No tá v tých bielych oných" nevedel som sa vyjadriť.
,,To je Nella, najlepšia kamarátka, ja chcem tú druhú" pretočil očami Ben.
,,Čiže blondínka je voľná" zasmial som sa a v tom momente si uvedomil, že nechcem žiadnu štvorku.
Chcem ju pretiahnuť.
Chcem iba ju.,,Tak tá by sa k tebe ani nepriblížila, nemyslím, že o tebe má najlepšiu mienku" povedal Ben roztopačne.
,,Prečo?" Zaujímal som sa.
YOU ARE READING
[UN]FAIR GAME- h.t. /sk/
Fanfiction,,V tých rukách držíš iba loptu alebo tam niekde máš aj moje srdce?" [UPOZORNENIE: V príbehu sa vyskytuje veľa vulgarizmov, sexuálnych scén a narážok] @xlovenellx