P A T R I C K
🥀
,,Nebudem sa ti pozerať do foťaku počas toho ako jem pizzu Patrick" zasmiala sa keď som vytiahol telefón a ruku vystrela ku mne aby zakryla fotoaparát.
,,Prěco nie?" Opýtal som sa s úškrnom. Provokovať Nellu bola moja obľúbená činnosť. Teda jedna z nich..
Lepšie vyslovuje moje meno už iba pri sexe keď cítim jej sťahovanie svalov okolo môjho vtáka. Celá sa mi odovzdá a ten pohľad na ňu.. doparoma chcem ju hneď.,,Pretože nie a prestaň" opäť sa zasmiala. Bol som trocha pripitý pretože som za ňou prišiel z jednej párty. Zvalil som sa do jej postele a objednal pizzu.
,,Nerob drahoty iba chcem vidieť ako otváraš ústa baby" mrkol som na ňu.
,,Si opitý, radšej už spi. Aj tak sa ešte musím učiť" povedala a chcela odísť z postele no ja som ju za ruku stiahol späť na posteľ. Zasmiala sa a pozrela na mňa. Na sebe mala čierne kraťasy a tielko. Vyzerala ako bohyňa sexu a to bolo dofrasa neskutočne vzrušujúce.
,,Patrick" zasmiala sa keď som ju zvalil k sebe a začal bozkávať.
,,Chcem ťa" povedal som a neprestával bozkávať jej kľúčnu kosť.
,,Ja teba tiež, ale nemôžeme" povedala placho a zahanbene pozrela do steny.
,,Prečo nie? Bojíš sa, že by ťa počuli?" Uchechtol som sa.
,,O to nejde" pozrela na mňa.
,,A o čo ide?" Opýtal som sa a prameň vlasov jej zastrčil za ucho.
,,No ja-" odkašľala si ,,-mám, veď vieš" pozrela sa do mojich očí.
,,Máš čo?" Nechápal som.
,,Mám moje dni" pretočila očami a začervenala sa.
,,Ale kurva, zabudol som, že to dostávaš" pretočil som sa na chrbát a ľahol si.
,,Prepáč" pozrela zranene do mojich očí.
Pozrel som na toto moje dievča, ktoré sa mi práve ospravedlnilo len za to, že nebudeme mať sex nie jej vinou.
Na nose mala okuliare, vlasy mala zopnuté v chvoste, ktorý sa jej rozpadal. Na sebe mala čierne legínové kraťasy a tielko bielej farby na tenké ramienka. Plný výstrich kde jej dokonalé prsia vynikali som si jednoducho hneď zamiloval.
Sedela vedľa mňa v tureckom sede s rukami založenými v lone. Vôbec sa nesnažila o to vyzerať svetovo no pre mňa bola dokonalá. Pramene vlasov jej padali do tváre a musel som si sám priznať, že nech sa snažím akokoľvek, nedokážem si vybaviť tvár, ktorá by bola krajšia ako je tá jej.,,Hneváš sa na mňa?" Opýtala sa so smutnými očami.
,,Čo? Jasné, že sa nehnevám baby" zasmial som sa a priatiahol si ju bližsie k sebe ,,nie som s tebou kvôli sexu" priznal som sa.
Myslel som to naozaj úprimne.
Bol som s Nellou pretože som miloval jej jemnosť. Bola vždy ústretová a milá. Bolo to jemné a krehké dievča, ktoré bolo zraniteľné no zároveň vás dokázala pri vašom nahnevaní ukľudniť.
Bol som s Nellou kvôli jej nevinnosti. Spoločnosť v ktorej som sa doteraz pohyboval, bola pochybná. Nebola ani zďaleka taká, kde by som dokázal nájsť niekoho ako je ona.
Bol som s ňou pretože som vedel, že vo mňa verí. Viem, že mi verí, že sa dokážem zmeniť na lepšieho človeka aj keď mi to nejde vždy tak, ako by chcela.,,Vieš, že ak by so-" začala ale ja som ju prerušil bozkom. Prilepil som sa na jej pery a jazykom sa predieral až do jej úst.
,,Nikdy by som sa na teba nehneval pre niečo také" pozrel som do jej očí.
YOU ARE READING
[UN]FAIR GAME- h.t. /sk/
Fanfiction,,V tých rukách držíš iba loptu alebo tam niekde máš aj moje srdce?" [UPOZORNENIE: V príbehu sa vyskytuje veľa vulgarizmov, sexuálnych scén a narážok] @xlovenellx