-49-

2.7K 83 5
                                    

P A T R I C K

,,Bolo mi hneď jasné, že budeš chcieť ísť prvou triedou, ale nenapadlo mi, že kúpiš celé jedno oddelenie Patrick" vravela Nella, keď sme nastupovali do lietadla.

,,Chcel som ťa mať iba pre seba" povedal som aby som ju utíšil.

,,To je milé" zasmiala sa a vykročila prvá do chodbičky. Pohľad som uprel ihneď na jej pozadie. Doriti jej zadok ma raz zabije. Už mesiac a pól som nemal sex, a nikdy mi nestačilo si ho vyhoniť na jej fotkách, ktoré mi poslala. Teda poslala mi dve a neboli až tak pikantné ako by sa dalo čakať. Nella by v živote neposlala niečo čo by ju takto ponížilo. No pre mňa boli dokonalé..

Bol som na ňu zvedavý. Opäť som túžil po tom cítiť ju v sebe a počúvať pritom jej vzdychy zosúladené s tými mojími. Bola to tá najväčšia eufória.

Skutočný dôvod prečo som chcel aby sme boli sami v oddelení bolo, že som dúfal, že sa mi Nellu podarí na niečo nahovoriť. Vedel som, že to asi nepôjde no skúsiť som to musel, chcel som ju hneď. Nemohol som sa dočkať celého týždňa kedy sa bude
prebúdzať a zaspávať vedľa mňa moje dievča.

,,Kde budeme vlastne bývať?" Opýtala sa a posadila sa do kresla.

,,U starej mami. Bývali sme tam s rodičmi aj predtým, ako sme prišli sem" povedal som a posadil sa vedľa nej. Vedel som úplne presne kde všade v dome jej to chcem urobiť.
,,Má obrovskú vilu, ktorá je rozdelená na niekoľko častí. Uvidíš bude sa ti páčiť, moja izba je odseknutá od celého domu. Je v pravom krídle" povedal som.

Chvíľu som na Nellu iba hľadel. Ako sa opiera, dáva si dole vetrovku, pretiera si jemný make-up v zrkadle, pozerá von oknom. Popritom všetkom sústavne niečo vravela.
Neustále.
Pusa sa jej ozaj niekedy nevie zavrieť.

,,Počúvaš ma?" Opýtala sa keď sa ku mne opäť posadila.

,,Nie, nemôžem sa sústrediť" povedal som pravdu.

,,Kvôli čomu?" Opýtala sa starostlivo a trupom sa otočila ku mne. Premeral som si jej hrudník, ktorý sa vystrel. Mala na sebe tričko, ktoré odhaľovalo celé jej ramená a ukazovalo aké veľké prsia Nella má. Panebože..

,,Kvôli tebe" priznal som a nahol sa k nej. Odhrnul som jej vlasy z krku a začal ho bozkávať aby som ju navnadil na niečo čo som chcel..
,,Nemôžem si pomôcť, vieš, že je pre mňa ťažké byť tak dlho bez teba" ruku som premiestnil na jej stehno.

Potom ako sme sa rozhodli to spolu dať znova dokopy sme spolu nespali. Nella sa k tomu veľmi nemala a ja som na ňu nechcel tlačiť.

N E L L A

,,Nenávidím turbolencie, tak sa už prestaň smiať" odula som sa potom čo sme vystúpili v Nórsku. Patrick sa mi neprestával smiať z toho ako som sa počas turbolencií tvárila.

,,Si strašný bojko Nella"

,,Hej určite som" pretočila som očami. Spomenula som si ako sa ma Patrick snažil v lietadle zmocniť no prekazila mu to letuška, potom môj strach a nakoniec jeho telefón. Určite je neukojený a lačný ako vždy. Netrúfala som si pomyslieť na to či s niekym bol počas toho ako sme spolu neboli.
Verila som však tomu, že nie, inak by nebol takýto. A preto, že sa mi posmieval som sa rozhodla ho trocha vydráždiť. Preto, a aj preto, že ja sama som ho už chcela.

,,Nepajeď sa, je to zlaté" povedal a priblížil sa ku mne. Najprv som si myslela, že ma ide pobozkať, ale iba sa naťahoval po naše kufre.

,,Panebože, čo tam máš dofrasa?" Opýtal sa a ja som sa zadkom oprela o stojan a ruky si založila na hrudi. Sledovala som ako sa po to zohýna a vyberal ho.

[UN]FAIR GAME- h.t. /sk/Where stories live. Discover now