-43-

2.9K 76 10
                                    

,,Viete čo bude o dva dni?" Opýtala sa Nina, ktorá sa k nám na obede posadila. Sedeli sme pri stole už všetky a ona konečne dorazila tiež.

,,Karneval" šťastne zatlieskala Tamara ,,páči sa mi ako uvažuješ Nina. Konečne niekto kto sa tiež snaží" chválila ju.

,,Teraz zapojte všetky mozgové bunky a premýšľajte. Mohli by sme si obliecť niečo tématické. Aspoň v jednej téme keďže nejaký tím by z nás nemohol byť, je nás veľa" povedala. Zasmiala som sa a poobzerala sa po jedálni. Pozrela som na automaty s vodou a hlavou mi preblesla krátka spomienka.


🥀

Na vidličku som si nabrala cestoviny z môjho gréckeho šalátu a vložila si ho do úst.
,,Chcete vodu?" Opýtala som sa a postavila sa.

,,Ja si dám" povedala Sarah a pousmiala sa na mňa. Podišla som k chladiacim boxom s vodou a vybrala dve fľaše vody Evian.

,,Nella" počula som moje meno a obzrela sa. Môj spolužiak Rorry a Oscar sa postavili priamo ku mne k pultom s občerstvením.

,,Ahojte" pozdravila som no priveľmi im nevenovala pozornosť. Vybrala som sa s fľaškami vody k stolu.

,,Počkaj Nella" zastavili ma.

,,Áno?" Nechápala som čo môžu chcieť, ale zastavila som sa a otočila späť k ním. Oscar si premeral moju postavu. Mala som obyčajne čierne skinny s dierami po celej dĺžke oboch nôh a čierny obtiahnutý rolák, ktorý mi obťahoval pás. Biele tenisky a moje blond vlasy zopnuté v chvoste dobre kontrastovali.

,,Máme spolu mať ten projekt na fyziku" povedal Oscar a usmial sa na mňa. Kučeravé, hnedé vlasy mu padali do jeho tmavšej pokožky keďže bol polovičan a jeho orieškové oči sledovali moju tvár.

,,My traja?" Pristúpila som o trocha bližšie.

,,Áno" povedal jeho kamarát Rorry, ktorý mal naopak blond vlasy a bol trocha nízky. Teda bol vysoký asi ako ja. Na ženu som celkom vysoká, mám stosedemdediatštyri centimetrov no na chlapa je to dosť málo.
Mal to z toho, že začal priskoro cvičiť a teraz zostal v takejto výške.

,,A prečo sme spolu my traja? Ja som iba s Erikom. Teda my dvaja sme jediný, ktorí sú iba vo dvojici" nechápala som to. Profesor Roy dal mňa a Erika do dvojice pretože sme ako jediný fyziku chápali viac ako ostatný a nemusel k nám chodiť kontrolovať nás.

,,Boli sme za ním aby to zmenil" povedal Oscar ,,teda ešte by sme za ním iba chceli ísť aby to zmenil. Chceme byť v skupine s tebou a nie s Mayou" povedal.

,,Čo na to Erik?" Opýtala som sa. Erik bol síce lenivý, ale vedel fyziku a ja som nechcela byť v skupine s Oscarom a Rorrym. Neboli príliš múdri..

,,Ešte sme za ním neboli, ale Maya za ním možno pôjde" povedal Rorry.

,,Súhlasíš?" Opýtal sa Oscar.

,,No, teda.. porozprávam sa s Erikom a dám Vám vedieť. Rovno sa s ním môžem dohodnúť, sedí tam" povedala som keď som si všimla Erika, ako sedí pri stole hádzanárov. Nahnevane som vykročila za ním a snažila si uvedomiť, že to nie je jeho vina.

,,Mhm, ahojte" pozdravila som jednoducho a trocha hanblivo ostatných. Okrem neho tam sedel ešte Nicolas, Victor a Martin. Usmiali sa na mňa alebo mi kývli a naďalej sa venovali ich jedlu.
,,Vieš niečo o tom, že Rorry a Oscar ťa chcú vymeniť na fyziku? Máš tam byť s Mayou" povedala som.

[UN]FAIR GAME- h.t. /sk/Where stories live. Discover now