-57-

1.8K 43 15
                                    

Z pohľadu tretej osoby

🔙

,,Chceš to späť? Chyť si to tučko" povedal Denis -Amellov najlepší kamarát-

Keďže tu Amell ani Stassie zatiaľ neboli, Nellu terorizovali ostatný. Ráno musela prísť skôr do školy aby stihla prípravu na olympiádu z fyziky, inak by tu ešte nebola.

,,Dajte mi to, prosím dal mi to starý otec" zaprosilo dievča s veľkými zelenými očami a mikinu si stiahla nižšie. Potila sa v nej keďže jej bolo horúco nakoľko bolo leto. No nosiť sukne by pre ňu bolo oveľa horšie ako potenie.

,,Tak si to chiť" povedal Denis ,,nebuď lenivé prasa a poď"

Nella si povzdychla keďže vedela čo bude následovať. Naháňala by ich a nechytila, a oni by sa na tom len smiali.

,,Prosím, nič som Vám neurobila. Iba mi to vráťťe" povedala. Ostatným, ktorí to sledovali prišlo Nelli ľúto. Nebolo to zlé dievča ba naopak. Bola milá a pomáhala im častokrát s úlohami.
Nikto sa jej však nezastal. Radšej si pomysleli svoje a ticho sedeli. Nikto sa nechcel dostať do potýčiek s Amellom a jeho partiou.

Nella sa k nemu vidala naproti aby si jej náramok vzala no keď bola pri ňom Denis ho hodil za ňu a ten letel až von z okna, ktoré mali otvorené.
,,Nie" stihla zakričať ale Denis sa len zasmial a náramok už v dohľade nebol.

,,Prečo si to urobil?" Opýtala sa nesmelo a so slzami na krajíčku. Neplakala. Nikdy pred nimi neplakala.

,,Zaslúžila si si to" povedal Denis a vtedy do triedy vstúpil Amell.

,,Koho to tu máme" zasmial sa a pozrel na Nellu. Začervenala sa a sklonila zrak. Oproti Amellovi bol Denis milý.
,,Na" do ruky jej strčil jeho zošit ,,do zajtra ty pako" povedal a Stassie sa zachychotala.

Nella vzala zošit a so sklopenými pleciami odišla na svoje miesto. Zošit si uložila do tašky a posadila sa na stoličku. Chcela si ísť vziať jej prívesok ale nemohla tu nechať svoje veci. Vedela, že by jej ich rozhádzali po triede alebo aj z nej.

🔙

N E L L A

Stála som pred nimi a sledovala ako si ma Amell obzerá. Moje staré reflexy sa začali ozývať a prosiť ma aby som sa zakryla. Ja som tam však iba stála. Hľadela som na nich a vstrebávala všetko čo som s nimi niekedy zažila.

,,Denis" zavolal Amell dozadu a odniekaľ sa vynoril nízky ryšavec s hnedými očami a tvárou obsypanou pehami. K Amellovi sa nehodil..

Spomenula som si ako mi hodil do blata bundu a prešli mnou zimomriavky. Striasla som sa a pozrela na Sarah, ktorá sa na nich mračila.

,,Pamätáš si Nellu Dames?" Ozval sa Amell a Denis ho iba pozoroval. Potom sa avšak otočili ku mne a obaja si ma znova prehliadli ,,tak tu ju máme" povedal Amell.

Denis si ma začal obzerať od zhora dole a oblízol si spodnú peru.
,,Si to naozaj ty?" Opýtal sa Denis a ja som sa ešte viac roztriasla.
,,Vyzeráš pekne" pochválil ma a
ja som na ruke cítila stisk.

Patrick.
Pritiahol si ma bližšie k nemu a nepúšťal ma.
,,Nella vypadneme" naliehala Sarah a ja som sa na ňu až teraz pozrela a prikývla som.
Pozrela som sa na Patricka, ktorý sa na mňa čudne pozeral. Akoby sa snažil zistiť ako sa cítim.

[UN]FAIR GAME- h.t. /sk/Where stories live. Discover now