-25-

3.2K 98 6
                                    

,,Chceš vidieť magický trik?" Opýtal sa môj spolužiak Oscar.

,,Mám na výber?" Opýtala som sa otrávene. 

,,Nie to nemáš" zasmial sa ,,tak pozri" povedal a potom mi ukazoval ten trik s palcom, akože ho tam nemá no má.. Bolo to trápne.

,,Wow" povedala som otrávene.

,,Vidím, že nie si práve najlepší divák" zasmial sa.

,,To nie som" pokrútila som hlavou so smiechom.

Práve okolo nás prechádzala Maya, ktorá na Oscara mrkla. Ach, Bože..
,,Čo si myslíš o Mayi?" Opýtal sa keď bola v dostatočnej vzdialenosti a tiež si sadla.

Jeho otázka ma zarazila čo som na sebe dala poznať. Neskrývala som svoje prekvapenie, prečo aj.
,,Prečo sa ma na to pýtaš?" Opýtala som sa so záujmom v hlase a poobzerala som sa po Aule.

,,Neviem" mykol ramenami ,,Asi len tak. Ja ju nemám veľmi rád" povedal a pozrel za ňou.

,,Prečo?" Zaujímala som sa.

,,Pozri sa na ňu" povedal ,,ak by mohla, tak sa tu teraz vyzlečie len aby si každý všímal iba ju" povedal a prehodil z pleca na plece.

Pozrela som sa na Mayu, ktorá sa otáčala do všetkých strán a očami sledovala kto sleduje ju. Potrebovala veľa pozornosti to vedel snáď každý. Jej rodičia sú údajne rozvedený a ona žije s matkou, ktorá má vlastnú rodinu a jej otec má vraj tiež už vlastnú rodinu. Očividne je všade nazvyš preto potrebuje pozornosti na tanier denno denne.

,,Po novom má zálusk na Patricka Smitha, ten jej určite dodá toľko pozornosti koľko potrebuje" pretočil očami Oscar.

Stislo mi srdce pri tom, ako to povedal. Pred dvoma mesiacmi by som ešte pretočila očami pri Patrickovom mene no dnes ma to k nemu ťahá, ako k nejakému magnetu. Kriste..
Myslela som si, že sa Mayi Patrick páči. Iste komu by sa nepáčil?

,,Určite" prikývla som súhlasne a snažila sa nedať najavo moje pohoršenie.

,,Ideš do Moskvy?" Opýtal sa zrazu.

,,Áno, čo ty?" Opýtala som sa a on prikývol.

,,S kým budeš na izbe?"

,,S Patrickom Smithom" zašepkala som. Práve sme sa o ňom bavili a cítila som sa maximálne trápne. 

,,Nemala si byť s Lauren?" Opýtal sa zaskočene.

,,Áno, ale ona chce byť po novom s Benom, tak sme si iba prehodili spolubývajúcich" povedala som ,,Idem sa do tej izby predsa len vyspať"

,,Nevadí ti, že budeš na izbe s úplne cudzím človekom?" Opýtal sa a ja som si odpila z kávy a očkom pozrela do mojich poznámok.

,,Ako cudzím? Ja ho predsa poznám" povedala som s uchechtnutím.

,,Ste kamaráti?" Opýtal sa pričom neskrýval prekvapenie.

,,Dá sa to tak povedať, niekedy sa porozprávame" povedala som a mykla ramenami. V skutočnosti Patricka neberiem vôbec, ako môjho kamaráta. Ale ako ho vlastne beriem?

,,To si ma prekvapila" povedal. 

,,Prečo?" Opýtala som sa a zmätene naňho pozrela.

,,Pretože je úplne iný, ako si ty" povedal a premeral si ma od hlavy po päty.

,,Iný ako ja? Ako to myslíš?" Opýtala som sa. Vedela som, že ja a Patrick nie sme práve ideálny príklad dokonalého páru kamarátov, no je to až tak viditeľné, alebo čo?

[UN]FAIR GAME- h.t. /sk/Where stories live. Discover now