-33-

3.6K 90 6
                                    

P A T R I C K

,,Nechápem, ako ľudia dokážu nejesť mäso. Ak sa mi nejaký vegetarián dostane pod ruku a bude sa snažiť mi niečo nahovoriť, že jesť mäso je hriech-" povedal Nicolas ,,-nezabrániš mi v tom zabiť ho" pozdvihol obočie a vzal si steak s hranolkami.

,,Nebránil by som ti v tom" zasmial som sa.

,,Počkaj" zastavil ma keď som odchádzal k nášmu stolu ,,tamta je Olívia čo sedí s Nellou?" Opýtal sa viacmenej pre seba a ja som pri jej mene zbystril. Uvidel som ju sedieť na konci s nejakou blondínou a oblízol si spodnú peru keď som prešiel očami po jej dlhých nohách.

,,Odkiaľ to mám vedieť" mykol som ramenami.

,,Ideme tam" povedal a náhlil sa k ich stolu ,,hovorím ti, že nič krajšie som tu ešte nevidel. Určite chodila k nám na školu aj doteraz? Dofrasa" vravel a celú ju skenoval.

,,Chceš ju pretiahnuť" povedal som.

,,Drž kurva hubu o preťahovaní inak sa zmienim o Vás dvoch"

,,Myslím, že čakala, že som ti to povedal"

,,Neskúšaj to na mňa Patrick, ja nie som jedna z tvojich žien" povedal Nicolas a to už sme boli pri nich.

,,Radšej si to nepreťahujem až tak vysoko, Nepáči sa mi to a-" počul som ten jej hlas a uškrnul sa pri spomienke na to, ako vzdychá moje meno do môjho ucha.

,,Ahojte" pozdravil Nicolas a pozrel na Olíviu ,,Nechcem Vás vyrušovať, no povedal, že ak si nesadne k Nelle tak jesť nebude, je niekedy ako malý" pozrel som naňho no iba som sa zasmial a pokrútil hlavou.

,,Čo si nepreťahuješ až vysoko?" Uchechtol som sa a sadol si vedľa Nelli. Pozrela na mňa a očervenela keď som sa to opýtal no v očiach mala iskričky.

,,Linku" povedala a potom som sa pozrela do jej taniera.

,,Čo to je?" Opýtal som sa znechutene.

,,Zeleninové lasagne" povedala a rukami si pošúchala po stehnách.

,,Fuj" Zvráštil obočie Nicolas a potom sa pozrel do taniera Olívie, ktorá tam mala to isté ,,či veď vlastne, ja som to chcel tiež, ale nedali mi to, namiesto toho som dostal steak" povedal a pozeral na ňu.

Poznám ho snáď najdlhšie zo všetkých no takýto nervózny ešte nebol.
Musel som sa nad ním uchechtnúť.

,,Myslela som, že ty máš mäso rád" zasmiala sa Nella a potom pozrela na mňa.

,,Mal som, ale zmenil som názor keďže nesúhlasím so spracovaním mäsa" povedal a pozrel na Olíviu ,,no a ty si?" Opýtal sa.

,,Olívia" povedala neisto a prehrabla sa v jedle ,,Takže, ako s tou linkou?" Opýtala sa a pozrela sa na Nellu.

N E L L A

,,No proste si ju vytiahnem iba tak trocha a jemne aby to iba zvýraznilo oči a nebolo to veľmi gýčové. Najlepšia je tá od Astora" povedala som.

,,Počula som, že Astor otvorili v Primarku" povedala Olívia.

,,Áno, je to skvelé. Aspoň nemusím ísť na koniec Londýna" zasmiala som sa.

,,Takže Olívia" povedal Nicolas a ja som sa naňho pozrela ,,chodíš do triedy s Nellou?"

,,Áno" prikývla a pozrela do taniera. Bolo na prvý pohľad jasné, že jej nie je príjemné ako sa k nej Nicolas chová. Olívia bola v tomto smere rovnako neskúsená, ako ja. Teda, ako ja pred troma mesiacmi.

[UN]FAIR GAME- h.t. /sk/Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora