-41-

3.3K 79 6
                                    

P A T R I C K

Sledoval som ako si rozopína sukňu a pomaly ju sťahuje dole. Hneď sa mi zjavil obraz na jej okrúhly zadok. Ak by mi Martin nezavolal asi by som ju dal dole hneď. Cítim ju v nohaviciach už odkedy som ju dnes uvidel.

Aj tak stále nechápem, že chodím s takou drzaňou. Vždy som si myslel, že keď sa už raz s niekým dám dokopy, bude to niekto kto ma bude poslúchať na slovo. No Nella taká nie je.. Mám chuť ju za to ako sa správala potrestať. Ohnúť ju a strč-

,,Patrick?" ozvala sa jej jemným hláskom a pozrela na mňa. Mala oblečené sivé jeansy a tielko v ktorom aj prišla. Ukazovalo jej úzky pás a svetlú pokožku.
Bohovský zadok má vo všetkom.

Pozeral som sa na to ako ku mne pomaly kráča. Sedel som na posteli a keď ku mne došla, ruky premiestnila na moje ramená. Ja som tými svojimi oblapil jej stehná zozadu a pozrel hore na jej prsia, ktoré boli ešte pred jej tvárou. Bože, chcem medzi ne strčiť môjho vtáka.

Usmievala sa a ruku si zaplietla medzi moje vlasy.
,,Načo sem prídu tvojimi kamaráti?" Opýtala sa potichu a ja som sa pre seba zasmial. Zvedavosti má na rozdávanie..

,,Presne túto otázku som čakal" zasmial som sa a hlavou sa oprel o jej ploché brucho.

,,Takže mi to nepovieš, pretože?" Nedala sa.

,,Niečo sa stalo a nemôžu ísť domov, preto prídu sem" povedal som.

,,Tvojim rodičom nebude vadiť, že je tu toľko ľudí? Nemala by som odísť aspoň ja aby-"

,,No to určite nie, chcem aby si tu spala so mnou" povedal som a pousmial sa ,,už sme to spolu dlho nerobili" povedal som a ona sa začervenala.

,,Čo myslíš? Sex?" Opýtala sa nechápavo a potichu akoby nás niekto mohol počuť a zatknúť za to.

,,Mal som na mysli spánok vedľa seba, ale-" uškrnul som sa a jej sa do líc nahrnul rumenec ,,-som rád, že takto uvažuješ" zasmial som sa.

,,Áno uvažujem" priznala sa ,,mám na konci mojich dní, dlho sme to nerobili a nevieš si predstaviť aká lačná som. Cítim ako vlhnem keď sa na teba pozriem" povedala naraz a mne začínalo byť v nohaviciach tesno. Predpokladám, že si ani neuvedomuje, že takto rozpráva. Ak by nič z toho nemala, bola by hanblivá až na kraj sveta. Jediný krát kedy svoju hanblivosť prekonala bolo vtedy v aute kedy mi ho vyhonila no inak nie.. je až príliš hanblivá na to aby niečo take urobila. Vždy keď sa jej nejakým spôsobom dotýkam na verejnosti alebo jej hovorím niečo perverzné, tak mi hovorí:

,,Nie Patrick, toto nie je správne, prestaň"
,,Hovor potichšie aby nás nikto nepočul"
,,Oh, Patrick prestaň"
,,To je neslušné Patrick"

Vždy sa nad tým iba smejem pretože je fakt kurevsky nevinná a rozkošná.
Opäť som sa pozrel na jej hrudník. Mala veľký dekolt, ktorý patrí iba mne. Tie jej kozy milujem dofrasa..

,,Prezleči si aj to tričko" povedal som s pohľadom na jej prsia a oblízol si spodnú peru. Doriti.

,,To nemôžem nemám k čomu skombinovať tieto jeansy" povedala otrávene a obzrela sa na moju skriňu kde si našla jej veci.

,,Tak si vezmi moju mikinu, v tomto pred nimi nebudeš"povedal som a nespúšťal zrak z jej pŕs.

,,Prečo? Vyzerám v tom zle?" Opýtala sa.

,,Nie práveže nevyzeráš" povedal som ,,nechcem aby ťa v tom videli, si moja"

,,Som tvoja, iba tvoja" usmiala sa a rukami hladila moje líca ,,práve preto by si sa mohol naučiť dôverovať mi, nikoho iného okrem teba naozaj nechcem. Môžeš mi veriť" zasmiala sa.

[UN]FAIR GAME- h.t. /sk/Where stories live. Discover now