Možno ak sa to dozvie, povie, že sa odhlási len aby ma nevidel. Panebože toto znie naozaj zle. Tak veľmi ho nechcem vo svojej prítomnosti? Prečo?
Ty vieš prečo.
Potrebuješ sa od neho odpútať.Áno áno áno.
To je pravý dôvod. Nemôžem si donekonečna vyčítať, že som sa s ním rozišla. On ma nepotrebuje, má predsa sám seba, hádzanú a na každý prst sto žien, ktoré by na ňom dokázali lipnúť viac ako sa zdá.Neviem ako sa má, ani či o tom už vie, ale dúfam, že sa to čoskoro vyrieši a, že sa má dobre. Ja predsa nemôžem byt potrestaná učiteľmi, to nie, otec by ma zabil.
Dofrasa ak by ma počul Patrick, vysmial by ma. Nikdy nechápal prečo sa mojích rodičov tak bojím a ja to asi ani nikdy nepoviem.
Mám na to svoj dôvod o ktorom sa nechcem baviť s nikým. Viem, že bola moja chyba keď som ho nechala v tú najmenej vhodnú chvíľu ale nemohla som ďalej pokračovať. Ja a Patrick sme až príliš rozdielny na to aby sme boli ešte spolu. Skôr či neskôr by ma nechal a to by som naňho už bola oveľa viac naviazaná ako som teraz. Je to hlúpe ja viem, ale to je môj život.,,Nehovorím, že je to zlé, ale nehovorím ani, že je to dobré" povedala Lauren s chychotom.
,,Myslela som, že si sa s Benom rozišla v zlom" povedala Sarah.
,,To áno, ale je to úžasná príležitosť provokovať ho, no nie?" Zasmiala sa a na vidličku napichla kus mäsa.
,,Provokovať ho?" Opýtala sa Sarah.
,,Budem pred ním predsa chodiť v spodnom prádle, Nella mala by si to skúsiť na Pa-" začala, ale zarazila sa. Narozdiel od nej, ja som čerstvo po rozchode.
Iba som sa na ňu pozrela ale nič som nepovedala a naďalej sa snažila pokojne jesť.
,,Počuli ste? Patrick Smith je vraj zase v škole" započula som za sebou a takmer sa zadrhla.,,Ešte som ho nevidela, vraj mal nejakú nehodu preto nechodil" pokračovali hlasy a ja som sa pootočila. Uvidela som tri druháčky ako sa pokojne rozprávajú jedna medzi druhou. To snáď nie je pravda. On tu nemôže byť.
,,Ráno ho Ema zazrela keď prišiel aj s Nicolasom a Martinom" povedala jedna.
,,Určite príde na obed, ochvíľu je určite tu a bude vyzerať skvele" pokračovali a ja som si uvedomila, že skôr či neskôr ho tak či tak uvidím. Musím sa hlavne ukľudniť. Potrebujem Tamaru, áno Tamaru, ona ma ochráni. Kde je?
,,Počula som, že sa s ním Nella Dames rozišla" povedala jedna tak potichu ako vedela no nie dosť aby som to nepočula. Ako to doriti vedia?
,,Naozaj?"
,,Kde je Tamara?" Opýtala som sa napäto a obe na mňa pozreli.
,,Neviem, nevravela, že príde o trocha neskôr?" Ozvala sa Sarah.
,,Kde dopekla je?" Začala som klopkať nohou po zemi v pravidelnom tempe a rýchlo s trasúcimi sa rukami jej napísala správu aby sa čoskoro ukázala a, že ju potrebujem. Bude to znieť divne, ale vedela som, že je po Patrickovi hneď druhý človek, ktorý ma dokáže ochrániť.
,,Aha, už je tu" druháčky sa opäť ozvali.
,,Nella" ozvala sa Lauren ,,hlavne sa nepozeraj" povedala vážne a ja som sklonila hlavu dole aby som sa nemusela pozrieť.
Nepozeraj sa, nepozeraj sa, nepozeraj sa.
Keď už vytočila hlavu aj Sarah, ktorú nikdy nič nezaujíma, neodolala som a pozrela sa.Kráčal spolu s Nicolasom a Victorom k ich stolu. Na ostatných ani len nepozrel zatiaľčo na ňom mala oči celá škola. Všetci sa pozerali na najobľúbenejšieho chlapa na škole, ktorý sa tri týždne neukázal. Myslela som si, že by som mala mať väčšie ego keď som sa rozišla ja s ním, ale mám srdce malé ako mravec.
YOU ARE READING
[UN]FAIR GAME- h.t. /sk/
Fanfiction,,V tých rukách držíš iba loptu alebo tam niekde máš aj moje srdce?" [UPOZORNENIE: V príbehu sa vyskytuje veľa vulgarizmov, sexuálnych scén a narážok] @xlovenellx