B E N
,,Čo tak zahrať si hru?" Zasmial sa Nicolas ,,Myslím, že podrž - podaj by bolo fajn" uškrnul sa.
Poobzeral som sa po Adamovej obývačke a uvedomil si, že polovica ľudí ho určite ani nepozná. Adam má individuálne štúdium odkedy bol v Amerike na výmenný pobyt.
,,Čo tak si zahrať niekedy niečo primerané nášmu veku?" Ozvala sa Nella a pretočila očami.
,,Zlatovláska sa nám hnevá" zasmial sa a zvalil sa k nej. Sedela vedľa Tamari a z druhej strany ju objal okolo pliec Nicolas.
Nad jej poznámkou som sa musel uškrnuť tak, ako aj Adam a Patrick.,,A čo je to niečo primerané nášmu veku?" Zasmial sa Adam a lakťami sa oprel o kolená.
,,Ja neviem, mne je to vlastne jedno" mykla ramenami.
,,Oh, no nie je zlatá?" Opýtal sa Nicolas a pozrel na ňu.
,,Prestaň" zasmiala sa a buchla ho do ruky.
,,Na špeciálnu žiadosť podrž - podaj zatiaľ ruším, no nie na dlho slniečko" povedal.
,,Si pozorný" povedala Nella.
Nella.
Blond vlasy mala zopnuté hore v chvoste, na tvári sa jej ukazovali jemné pehy spod jej jemnej vrstvy make-upu, veľkými očami skenovala celú miestnosť a ľudí v nej, malú ruku mala položenú na jej čiernych jeansoch s dierami a jej tvár vyzerala unudená.Hnevá sa? Áno.
Pokašľal som to ja? Áno.
Prejde ju to? Určite.
Bude to v najbližšej dobe? Neviem.,,Ben" dotkla sa môjho stehna a usmiala sa na mňa.
,,Mhm? Čo?" Opýtal som sa.
,,Si v pohode?" Opýtala sa.
,,Áno" usmial som sa a pohladil ju po vlasoch.
Lauren si oprela hlavu o moje rameno a ja som vdychoval vôňu jej vlasov.,,Tak čo? Chcete hrať pravdu odvahu či pivný pingpong?" Opýtal sa otrávene Nicolas a po dlhej debate sa nakoniec rozhodli pre pravdu odvahu nad čím Nella opäť prevrátila očami.
,,Tak môžeme?" Opýtal sa Nicolas, ktorý sa vrátil s prázdnou fľašou.
Všetci sa jdnohlasne zhodli na tom, že áno okrem Nelli, ktorá len tak pozerala priamo do svojho pohára.
,,Nezačnem pokiaľ mi to nepotvrdiš slnečnica" povedal Nicolas a ťukol do Nelli.
,,Fajn" pretočila očami ,,tak môžeš" povedala a Patrick sa uškrnul. Odkedy sedí vedľa nej?
Odrazu sme započuli silný, hlasný smiech viacerých dievčat a všetci sa pootočili.
,,Kriste pane" povedala Tamara ,,Čo tie tu robia?" Opýtala sa nahnevaná.,,Bože" pretočila očami Lauren a viac sa ku mne pritúlila.
Moje oči sa hneď stretli s postavou Mayi. Prehltol som keďže som dúfal, že naše tajomstvo nikomu nepovie.
Vo dverách stáli - asi práve prichádzali - spolužiačky Lauren, Nelli a Tamari. Nepoznám ich všetky, no Nella sa na ich adresu nikdy pekne nevyjadrovala.
,,Ty si ich sem pozval?" Opýtala sa Tamara s pohľadom na Adama.
,,Niečo som spomenul" mykol ramenami.
,,Ahojte" pozdravila Maya, ktorá si nás hneď všimla ,,môžeme sa k Vám pridať?" Opýtala sa sladko a Adam prikývol.
Pozrel som sa na Nellu, ktorá bola tvárou otočená k Patrickovi a niečo mu do tváre vravela. Bol k nej rovnako otočený a pozrel priamo na ňu, potom súhlasne prikývol a obaja sa pozreli naokolo. Potom sa k nemu Nella nacapila ešte viac nad čím sa Patrick pousmial.
YOU ARE READING
[UN]FAIR GAME- h.t. /sk/
Fanfiction,,V tých rukách držíš iba loptu alebo tam niekde máš aj moje srdce?" [UPOZORNENIE: V príbehu sa vyskytuje veľa vulgarizmov, sexuálnych scén a narážok] @xlovenellx