ေတာ္မဝင္ပါ
သို႔ေသာ္.....
********အပိုင္း(၁၅)********M i n n _W i t h o n e _ H t e t
" မွဴး..... ဘာလုပ္ေနလဲ"
"ဘာမွမလုပ္ဘူး ဝတ္ရည္ ၊ ခုပဲ Canteenမွာ သုတနဲ႔ ညစာသြားစားၿပီး ျပန္လာတာ"
"ေမာင္..မွဴး ကို မနက္ျဖန္ တို႔ေတြ႐ုပ္႐ွင္ အတူသြားၾကည့္မွာ မေျပာဘူးလား "
"ဟင့္အင္း...မေျပာဘူး ၊ သူ ေမ့ေနလို႔ေနမွာပါ...."
"အဲဆို...မနက္ျဖန္ တို႔ငါးေယာက္သြားၾကမယ္ေလေနာ္"
"Sorryဂတ္ရည္ ၊ မနက္ျဖန္ မွဴး သြားစရာ႐ွိလို႔ ဝတ္ရည္တို႔ေလးေယာက္ပဲသြားလိုက္ၾကပါေနာ္"
"ၾကည့္...လုပ္ျပန္ၿပီ ၊ ေနပါအုံး...ခုတေလာ ေက်ာင္းပိတ္ရက္ေတြမွာ မွဴး အေဆာင္မွာ မ႐ွိပဲ အျပင္ေတြ သြားေနတယ္လို႔ သတင္းရတယ္ေနာ္၊ တစ္ေယာက္တည္း ဘာေတြ လ်ွဳိ႕ဝွက္ၾကံစည္ၿပီး လုပ္ေနတာလဲ ေျပာစမ္းပါအုံး ၊ တို႔ေတြက သူငယ္ခ်င္း အရင္းႀကီးေတြေနာ္ တို႔ေတြကိုလည္း ေျပာျပအုံးမွေပါ့"
"မဟုတ္ရပါဘူး ဝတ္ရည္ေရ ၊ မွဴး အကိုႀကီးအိမ္ျပန္တာပါ"
"ေအးပါ ၊ မွဴး နဲ႔အျပင္မသြားရတာၾကာေတာ့ အတူသြားခ်င္လို႔ပါေနာ္"
"ေနာက္တစ္ခါ သြားရင္လိုက္ျဖစ္ေအာင္လိုက္ပါမယ္ေနာ္"
"ဟြန္း...ေနာက္တစ္ခါလည္း တို႔ေတြနဲ႔အတူမလိုက္ရင္ မေခၚေတာ့ဘူး"
"Promiseပါ"
"ဒါနဲ႔... ေမာင္ အခန္းထဲမွာ မ႐ွိဘူးလား မွဴး"
"ဘုရားခန္းမွာ ေဘာလုံးပြဲၾကည့္ေနတယ္ ဝတ္ရည္"
"ေအာ္ ေအးေအး အာ့ဆို ဒါပဲေလ မွဴး ၊ ဝတ္ရည္ဖုန္းခ်လိုက္ေတာ့မယ္ေနာ္"
"Okay ပါဝတ္ရည္"မွဴးပိုင္ တစ္ေယာက္ ေက်ာင္းပိတ္ရက္ေတြမွာ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ အခ်ိန္ေပးၿပီး ေလ်ွာက္မလည္ျဖစ္တာေတာင္ ေတာ္ၾကာေခ်ၿပီ။ မင္းေနာင္႐ုိး ခ်စ္ခြင့္ပန္မႈကို ေခါင္းညိတ္လက္ခံၿပီးသည့္ေန႔မွစ၍
မွဴးပိုင္ ေက်ာင္းပိတ္ရက္ ကိုယ္ပိုင္အားလပ္ခ်ိန္မ်ားကို မင္းေနာင္႐ုိးနဲ႔ပဲ ကုန္ဆုံးေနသည္။မနက္ျဖန္ စေနေန႔တြင္လည္း
မင္းေနာင္ရုိးနဲ႔ေတြ႔ရန္အတြက္ ႀကိဳတင္ခ်ိန္းဆိုၿပီးသားမို႔ ဝတ္ရည္တို႔နဲ႔ ႐ုပ္႐ွင္အတူလိုက္ၾကည့္မွာပင္ကို အားနာပါးနာနဲ႔ ျငင္းလိုက္ျခင္းျဖစ္သည္။"မွဴး...မနက္ျဖန္ကြၽန္ေတာ္တို႔ႏွင့္အတူမလိုက္ဆို"
"ဟုတ္တယ္ သုတ "
"ဘာျဖစ္လို႔လဲ ၊ ဘာအေရးႀကီးကိစၥ႐ွိေနလို႔လဲ မွဴး"
"မွဴး ကိုယ္ေရးကိုယ္တာ ကိစၥတစ္ခုရွိလို႔ပါ"
"ေနာက္တစ္ေခါက္က် လိုက္ျဖစ္ေအာင္လိုက္ပါ့မယ္ေနာ္"
"မနက္ျဖန္ေတာင္ မလိုက္ႏိုင္တာ ေနာက္တစ္ေခါက္ ဘယ္လိုလုပ္ေသခ်ာေတာ့မွာလဲ ၊ မွဴး ကိုက်ေနာ္ၾကည့္ေနတာ ၾကာၿပီ ခုတေလာ ေက်ာင္းပိတ္ရက္ေတြေပ်ာက္ေပ်ာက္သြားတယ္ ၊ ဘယ္ေတြသြားေနတာလဲ"
သုတ အေမးေၾကာင့္ မွဴးပိုင္ ေတာ္ေတာ္ေလးေဒါသျဖစ္သြားေလသည္။
"မွဴးဘာသာ ဘယ္သြားသြား ဘာလုပ္လုပ္ေပါ့ ၊ သုတနဲ႔မွမဆိုင္တာ ၊ မွဴးရဲ႕ကိုယ္ေရးကိုယ္တာကိုလည္း မစြက္ဖက္ပါနဲ႔ မွဴးမႀကိဳက္ဘူး"
"မွဴးက အဲလိုလား ၊ ရပါတယ္ က်ေနာ္ ဝင္ေရာက္စြက္ဖက္သလိုျဖစ္သြားရင္ေတာင္းပန္ပါတယ္"
ႏွစ္ေယာက္လုံး စကားေျပာဆိုျခင္းကို ရပ္ကာ တစ္ေယာက္ကိုတစ္ေယာက္ေက်ာခိုင္းၿပီး
တိတ္တိတ္ကေလးပင္ အိပ္ရာဝင္လိုက္ၾက၏။
YOU ARE READING
ေတာ္မဝင္ပါ...သို႔ေသာ္
Nonfiksiညီ့အခ်စ္က အကို႔အတြက္ ေတာ္မဝင္ေပမယ့္ မင္းဝသုန္ထက္ (ႏွလုံးသားျဖင့္ေရးဖြဲ႔သည္)