- Momo, Momo! - krzyknęłam do dziewczyny. - Dziewczyny ona nie oddycha. - Jihyo natychmiast chwyciła za telefon. - Momo błagam, nie rób mi tego... - opadłam bezwładnie na ciało dziewczyny zalewając się łzami. - Obiecałaś..
Minął tydzień od tamtego zdarzenia. Stan Momo pogorszył się kilkukrotnie a co jest najgorsze? Dziś miał być nasz występ. Zaraz mam się spotkać z dziewczynami oraz wychowawcą gdyż sam Pan Park zaprosił nas na spotkanie. Gdy wsadzałam najpotrzebniejsze rzeczy do torebki ktoś zapukał do moich drzwi od pokoju. Zanim zdążyłam do nich podejść, drzwi otworzyły się a zza nich wyjrzała Sana.
- Mina! - ucieszyła się na mój widok i przytuliła mnie.
- Sana! - zachichotałam i odwzajemniłam uścisk.
Chwyciłam torebkę i razem zeszłyśmy na dół. Ubrałyśmy buty, bluzy i wyszłyśmy z domu, następnie kierując się w stronę kawiarnii. Na miejscu zastałyśmy dziewczyny, nie było tylko Pana Parka. Porozmawiałyśmy chwilę siedząc przy okrągłym stole, pijąc kawy mrożone. W pewnym momencie drzwi do kawiarni otworzyły się i do lokalu wszedł najbardziej wyczekiwany przez nas członek spotkania jakim był Pan Park. Również zamówił sobie kawę mrożoną i dosiadł się do nas. Chwilę porozmawialiśmy i wkońcu przeszliśmy do konkretów.
- Jak zapewne wiecie, dziś ma się odbyć wasz występ. - zaczął nauczyciel. - Wiem, że Momo nie jest w stanie wystąpić razem z wami ani nawet uczestniczyć w nim, dlatego mam pomysł. - rozejrzał się po każdej z nas.
- Zamieniamy się w słuch. - powiedziała Jihyo.
- Skoro Momo nie może przyjść na koncert, niech koncert przyjdzie do Momo. - uśmiechnął się.
- Co ma Pan na myśli? - spytała Nayeon przekrzywiając głowę.
- Rozmawiałem już z organizatorami koncertu jak i z personelem szpitala i.. - zatrzymał się tworząc napiętą atmosferę. - Zrobimy występ w szpitalu, a raczej na placu. - uśmiechnął się ponownie.
- Świetny pomysł Panie Park! - powiedziałam a dziewczyny kiwnęły głową przytakując.
- A więc. - znów spoważniał. - Plan jest taki. Ja idę zorganizować scenę i cały sprzęt. - wziął łyk kawy. - A wy, robicie prezentacje dla Momo. Dodacie wasze wspólne zdjęcia, filmiki, cokolwiek, żeby chociaż trochę umilić jej te chwile. - uśmiechnął się do nas. - prezentacja zostanie puszczona podczas śpiewania piosenki.
- Tak jest szefie! - powiedziała Chaeyoung na co wszystkie się zaśmiałyśmy łącznie z nauczycielem.
- To do roboty, jak coś, będę dzwonił. - powiedział następnie wstając od stolika.
Wyszłyśmy z kawiarnii i powędrowałyśmy prosto do domu Sany.
~🦕~
- Dawajcie wszystkie zdjęcia które macie. - powiedziała Sana podpinając kabel USB do komputera.
Chwilę potem na komputerze było już około czterysta zdjęć.
CZYTASZ
━ 𝐅𝐎𝐑𝐄𝐕𝐄𝐑 𝐖𝐈𝐓𝐇 𝐘𝐎𝐔 ♱ 𝐌𝐈𝐍𝐀 𝐗 𝐌𝐎𝐌𝐎
FanfictionW TRAKCIE KOREKTY, KTÓRA NIGDY NIE NASTĄPI ᴘᴀʀɪɴɢ : ᴍɪᴍᴏ ( ᴍɪɴᴀ x ᴍᴏᴍᴏ | ᴛᴡɪᴄᴇ) ᴅʟᴀᴄᴢᴇɢᴏ ᴛᴏ ᴍᴜsɪᴀłᴏ sᴘᴏᴛᴋᴀć ᴀᴋᴜʀᴀᴛ ᴄɪᴇʙɪᴇ..? #1 in nayeon - 170119 #1 in jihyo - 170119 #1 in chaeyoung - 170119 #1 in twice - 290119 #1 in dahyun - 070219 #1 in jeo...