2 ~Changes

287 17 1
                                    


Το επόμενο πρωί ήταν η μέρα που θα άλλαζα τάξη. Κανένας δεν φαινόταν να με ήθελε στην προηγούμενη και οι γονείς μου αποφάσισαν ότι αφού πηγαίνω σε σχολείο για νίντζα θα έπρεπε να κοινωνικοποιήθω.

Όταν λοιπόν έφτασα στο κατώφλι της αίθουσας δίστασα λίγο πριν μπω. Δεν μου άρεσαν πολύ οι αλλαγές στην ζωή μου έτσι ήμουν ιδιαίτερα αγχωμένη εκείνη την μέρα.
Μόλις μπήκα λοιπόν είδα όλα τα βλέμματα των παίδιων να κοιτάνε προς το μέρος μου. Ο δάσκαλος με τράβηξε πιο κοντά και με παρότρυνε να συστηθώ στη καινούργια μου τάξη.
«Γεια -άρχισα διστακτικά - ειμαι η Σακουρα Χαρουνο -συνέχισα και ένιωθα όλο και πιο δυναμική- και ειμαι εδώ για να αποκτήσω περισσότερο αυτοπεποίθηση και να γίνω μια πολύ δυνατή νίντζα!» Είπα με πάθος .
Κάποια γέλια άρχισαν να ακούγονται όλο και πιο δυνατά και εγώ ήμουν έτοιμη να ξεσπάσω σε δάκρυα όταν άκουσα κάποιον να με υπερασπίζεται. Ήταν το ξανθό αγόρι από εχθές και τον είδα να χαμογελάει προς το μέρος μου.
« Ελα Σακουρα έχει μια κενή θέση εδώ » φώναξε
Ήμουν τόσο χαρούμενη ξαφνικά που έτρεξα προς την θέση δίπλα του όταν είδα μια ακόμη κενή θέση η οποία ήταν ακριβώς δίπλα στο μυστηριώδες αγόρι από εχθές.
Φαινόταν εντελώς προσυλωμενος στον καθηγητή και ήταν ο μόνος που δεν ξέσπασε σε γέλια προηγουμένως. Για την ακρίβεια δεν φαινόταν να τον απασχολεί η κατάσταση που επικράτησε.
«Ευχαριστώ -είπα στο γαλανομάτικο αγόρι- αλλά βρήκα θέση να κάτσω » το αγόρι δεν έχασε το χαμόγελο του αλλά φαινόταν πως ένιωθε προδομένος. Και ήταν απολύτως λογικό καθώς διάλεξα να καθίσω με το αγόρι που φαινόταν να με ενδιαφέρει περισσότερο.
Έκατσα δίπλα στο προσυλομενο αγόρι
«Σε πειράζει που κάθομαι; » Τον ρώτησα χαρούμενα
Το αγόρι δεν απαντήσε αλλά μονάχα με κοίταξε χωρίς καν να γυρίσει το κεφάλι του.
Νιώθοντας ηλίθια συκωθηκα απότομα για να φύγω ώστε να μην με παρεξηγήσει όταν τον άκουσα να λέει « δεν με νοιάζει αν θα κάτσεις ή όχι »
Τον κοίταξα με απορία και κάθισα πάλι κάτω. Η φωνή του κατάφερε να με κάνει να νιώσω αδιάφορη στα μάτια του και τότε κατάλαβα ποσο δύσκολο θα ήταν να μάθω περισσότερα για αυτό το αγόρι..

Why? (Greek)Where stories live. Discover now