24 ~what to do

72 11 0
                                    

Η καρδιά μου σταματάει.
Chunin exams; Πρώτη φορά το ακουω.
«Είναι ένα πολύ δύσκολο τεστ που περιλαμβάνει πολλές δοκιμασίες. Πρέπει να είστε σίγουροι πως δέχεστε την εισαγωγή σας στις εξετάσεις αυτές. Η ζωή σας διακυνδινευετα.»
Ο Ναρουτο πετάγεται και αγκαλιάζει τον Κακασι. Ξεφυσαει με αγανάκτηση.
«Θα πάμε σε τεστ!» Φωνάζει χαρωπός χαρωπός.
Ο Σασκε δίπλα μου έχει πάρει το τρομακτικό του βλέμμα. Τα μάτια του έχουν σκοτεινιάσει.
Κάτι σκέφτεται.
Όμως δεν μιλάει.
«Δηλαδή μπορεί.. να σκοτωθούμε;» Ρωτάω εγω και νιώθω τις τρίχες μου να σηκώνονται.
«Ακριβώς. Μεθαύριο είναι η πρώτη μέρα των εξετάσεων. Εάν η απάντηση είναι ναι. Πρέπει να βρίσκεστε εκεί στις 10. Μέρος γράφει στο φυλλάδιο» εξηγει και μας δίνει ένα φυλλάδιο με οδηγίες.
Τι πρέπει να κάνω;
Δεν ειμαι αρκετά δυνατή..
Όμως σίγουρα θα παει ο Σασκε. Και ίσως είναι ευκαιρία να του αποδείξω ότι μπορώ να κάνω ΚΑΤ καλύτερο. Να ξεπεράσω τον εαυτό μου..
Εξάλλου ποτε δεν θα με θέλει στην ζωή του εάν παραμείνω αδύναμη.
Αναστενάζω.
«Καλύτερα να μην συμμετάσχεις στο τεστ.» Πετάει από δίπλα ο Σασκε. Πρέπει να παρατήρησε την σύγχυση μου.
Ο Κακασι είχε εξαφανιστεί δια πάντως. Ο Ναρουτο προσπαθούσε να καταλάβει όλα όσα ακουσε.
«Γιατι όχι Σασκε;» Φαντάζομαι ποσο άχρηστη με θεωρει.
«Ούτε εσυ ούτε ο Ναρουτο θα βγείτε ζωντανοί από αυτό.» Τονίζει.
«Ειι τι εννοείς. Είμαι πιο δυνατός από ότι με θεωρείς Σασκεε.» Θυμώνει ο Ναρουτο και τα μάγουλα του κοκκινίζουν.
«Τέλος πάντων. Πάω σπίτι.» Με χαμηλωμένο το βλέμμα κάνω αναστροφή και απομακρινομαι.
Μακάρι να μου φώναζε ο Σασκε. Να μου ελεγε να σταματήσω. Πως δεν εννοούσε οτι με υποτιμά πως...
Μα ποιον κοροϊδεύω. Ο Σασκε δεν κάνει τέτοια. Γιατι πολύ απλά δεν νοιάζεται.
Ακουω τον Ναρουτο να μου φωνάζει αλλά συνεχίζω να περπατάω μακρυά.
Πρέπει να το σκεφτώ καλά..
Δυο μέρες

Why? (Greek)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora